Buscar
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 3 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 3 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
ESTOY BANEADO!!!..Pasem a l'acció!!!
4 participantes
ESTOY BANEADO!!!..Pasem a l'acció!!!
MICRO$OFT FILLS DE (mujeres de moral distraida),ESTO NO VA A QUEDAR AIXINA..
Pues weno,com algun ja sabeu,m'an banetjat la consola i amb ella la posibilitat de instalar jocs en el HD...Es veu que la meua germana s va conectar a internet amb ella o algo,perque ja sabeu quina era la meua política desde que van començar els banetjos..
El tema es que el meu HD ara es algo similar a açò:
Pero com e dit açò no va a quedarse aixina..Si algú te experiència en fer soldadures en plaques base com la de la Xbox em podria ajudar,igual com si té un cable que porte un conector DB25 que no vullga tmbé em faria un favor,jejej..Aniré informamvos dels meus progressos en este post,el dilluns nire a MIcroHom i compraré 5 Resistencies, 1 Diodo , cable AWG30, estany de 0'5mm,flux etc... Y al llarg de esta semana aniré fentme el NAND DUMPER...
Faig un llamamiento al foro..HELP!!! ilumineume jejejej
Pues weno,com algun ja sabeu,m'an banetjat la consola i amb ella la posibilitat de instalar jocs en el HD...Es veu que la meua germana s va conectar a internet amb ella o algo,perque ja sabeu quina era la meua política desde que van començar els banetjos..
El tema es que el meu HD ara es algo similar a açò:
Pero com e dit açò no va a quedarse aixina..Si algú te experiència en fer soldadures en plaques base com la de la Xbox em podria ajudar,igual com si té un cable que porte un conector DB25 que no vullga tmbé em faria un favor,jejej..Aniré informamvos dels meus progressos en este post,el dilluns nire a MIcroHom i compraré 5 Resistencies, 1 Diodo , cable AWG30, estany de 0'5mm,flux etc... Y al llarg de esta semana aniré fentme el NAND DUMPER...
Faig un llamamiento al foro..HELP!!! ilumineume jejejej
Última edición por Joker_21 el Mar Feb 16, 2010 4:39 pm, editado 1 vez
PASEM A L'ACCIÓ
Pues ja me pillat un soldaor JBC de 11W amb punta fina,estany,flux,resistenices,diodos,etc...
Me gastat uns 50€ lo cual vol dir que en dos findes segurament no em voreu el pèl...jejej..[/MODO AHORRO ON]...
vos dixe una foto..I vaig a pasar a l'acció..Si em kede sense Xbox pues mala sort,per a peses i men faig una nova..jeje..
PD:Si no vos importa netetjaré el post un poket..
EDIT:
Fils a tindre en conter per a seguir la operació:
http://www.elotrolado.net/hilo_tutorial-recuperacion-hd_1332625
http://www.elotrolado.net/hilo_tutorial-xploit-xbox-360-noob-like-jasper-256-512_1304457
http://www.elotrolado.net/hilo_tutorial-construye-paso-a-paso-un-nanddumper_1334890
http://www.nextgameday.com/foro/f129/tutorial-crear-nand-dumper-en-construccion-95659/
Me gastat uns 50€ lo cual vol dir que en dos findes segurament no em voreu el pèl...jejej..[/MODO AHORRO ON]...
vos dixe una foto..I vaig a pasar a l'acció..Si em kede sense Xbox pues mala sort,per a peses i men faig una nova..jeje..
PD:Si no vos importa netetjaré el post un poket..
EDIT:
Fils a tindre en conter per a seguir la operació:
http://www.elotrolado.net/hilo_tutorial-recuperacion-hd_1332625
http://www.elotrolado.net/hilo_tutorial-xploit-xbox-360-noob-like-jasper-256-512_1304457
http://www.elotrolado.net/hilo_tutorial-construye-paso-a-paso-un-nanddumper_1334890
http://www.nextgameday.com/foro/f129/tutorial-crear-nand-dumper-en-construccion-95659/
Última edición por Joker_21 el Jue Feb 18, 2010 1:26 pm, editado 1 vez
Re: ESTOY BANEADO!!!..Pasem a l'acció!!!
TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
jeje,pues ja e fet el NAND-DUMPER,el e soldat a la placa de la Xbox y el PC mel a reconegut de seguida,ma reconegut la NAND de 256MB..Ara falta esperar a vore com trau les copies de la NAND, a les 5 del matí tindre una copia ja,i dema cuant m'alçe eu posaré altravolta per a traure un altra copia...Ma costat un huevo soldar a la placa ja que no niavia estany i en el forat apenes cabia una agülla de cosir,vos asegure que no exagere..
Weno,ja tinguem el PASO1 xd,Extrayendo NAND!!!!!! en un rato vos pose algunes fotos o vos faig un video jaja...
jeje,pues ja e fet el NAND-DUMPER,el e soldat a la placa de la Xbox y el PC mel a reconegut de seguida,ma reconegut la NAND de 256MB..Ara falta esperar a vore com trau les copies de la NAND, a les 5 del matí tindre una copia ja,i dema cuant m'alçe eu posaré altravolta per a traure un altra copia...Ma costat un huevo soldar a la placa ja que no niavia estany i en el forat apenes cabia una agülla de cosir,vos asegure que no exagere..
Weno,ja tinguem el PASO1 xd,Extrayendo NAND!!!!!! en un rato vos pose algunes fotos o vos faig un video jaja...
Redeu tio, em tens amb l'ai al cor nen!!!!!!!!
K et vatja d p.m.!!!!
El ultim enllaç k has posa't en el 1er missatge es x a editar el primer missatge, clicka i voras.
K et vatja d p.m.!!!!
El ultim enllaç k has posa't en el 1er missatge es x a editar el primer missatge, clicka i voras.
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
jajaj,es deveres tio,quina anada de chapa,jeje..vaig a llevarlo..Peixet escribió:Redeu tio, em tens amb l'ai al cor nen!!!!!!!!
K et vatja d p.m.!!!!
....
Pues porta 11.5 hores la (mujer de moral distraida) lletgint,y ma donat un error,per lo tant tindré que traure 2 copies mes sense que estiguen corruptes...Vaig a fer un altra cosa diferent,traure nomes 25MB en ves de els 256 y intentar modificarlos..a vore que passa..
Aleshores doncs tens k traure la nand sensera k ocupa 256Mb no u comm??
Una vega la traus, la edites amb el editor exadecimal este k diu el tuto de EOL, i despres la tornes a posar a la 360.
M'agradaria saber a ki collons se li ocurreix fer estes coses tio, es flipant nen!!!
Una vega la traus, la edites amb el editor exadecimal este k diu el tuto de EOL, i despres la tornes a posar a la 360.
M'agradaria saber a ki collons se li ocurreix fer estes coses tio, es flipant nen!!!
Peixet- lisensiado
Vaig a jugarmela i a traure nomes 24MB,que es el sector de la nand que guarda els Secdata.bin,ixe sector es el que esta modificat per a que no es puga escriure en el HD...Peixet escribió:Aleshores doncs tens k traure la nand sensera k ocupa 256Mb no u comm??
Vaig a fero aixina ja que la nand que e tret em pesava 179 MB y cuant dona error es borra i no produeix ningun archiu hexadecimal..Per lo tant e estat 11 hores i no ma tret res..Durant hui i dema extrauré varies copies de este sector(24MB) y les compararé amb algun editor hexadecimal a vore que passa,jeje..
...
Y la veritat es que si que es flipant com algú pot aplegar a aquestes conclusions..Y cuant teu fas tu i veus que el invento(de moment)pareix que funcione encara mola mes..jejej..
Cuant eu tinga acabat,putjaré fotos i algun video del invento..
Dius k vas a jugartela, no acabe de entendre el xk, no pots traure tantes vegades com vulguis una copia de la nand de la consola? o tens un nº limitat de vegades?
Esta sux wapo fer tot aço, jo x a la negreta tambe vaig tindre k fer la parafrnalia del Host Wap Xbox - PC i flipes en gambes cuant al fina ho fas funsionar tot, mola munto.
Esta sux wapo fer tot aço, jo x a la negreta tambe vaig tindre k fer la parafrnalia del Host Wap Xbox - PC i flipes en gambes cuant al fina ho fas funsionar tot, mola munto.
Peixet- lisensiado
El que vaig a fer es a modificar un sector nomes de la NAND perque si la e tret en 11 Hores y encara lin faltaven 5 o 6 hores mes (ske es un PC vellet) y em dona error de lectura no em val ixa NAND per a res,per lo que tindré que probar a traurerla altravolta(que estic super segur que em donara el mateix fallo) o fer el que vuic fer i no sobreescriure la NAND per complet...Aixina m'evite tocar la CPU.key y fastidiar per complet la consola...Peixet escribió:Dius k vas a jugartela, no acabe de entendre el xk, no pots traure tantes vegades com vulguis una copia de la nand de la consola? o tens un nº limitat de vegades?
Vinga, dea mati ja en s diras com va el proces dextraure la nand.
Tu sols pensa que amb tot el que estas fent, averes pogut tindre el JTag....
jeje
jeje
Mira- Admin
Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
Humor : Em ric asta de la meua sombra
ke mascle de cabra ereeeees,jejejej..Mira escribió:Vinga, dea mati ja en s diras com va el proces dextraure la nand.
jeje
Pues va prou mal el asunti,e tret varies copies de la NAND y ninguna de elles coinsideix,e probat amb el meu PC i dona error en tots els sectors...Ara estic probant amb el port LPT configurat de un altra manera,ja e tret una copia i pareix que estiga millor..
En teoria les copies tenen que ser identiques i les meues comparanles amb un heditor hexadecimal trau una 27.XXX diferencies l'altra uns 16.000,y la mes baixeta em trau 8.000 diferencies..
Stic colapsat,son les dos del mati,vaig a esperar que traga un altra copia i em gite,dema vos informaré,o al llarg de la semana...si falla havia pensat en seguir este tuto,pero em fa algo de por..
http://www.elotrolado.net/hilo_tutorial-dumpea-tu-nand-256-512mb-jasper-en-10-minutos_1346255
EDIT: E tret dos NANDS y al compararles amb el hexa,em dona 255 diferències..Vinga que ja queda menos!!!!jejej...aniré probant a vore que passa,de moment men vaig a dormir ja que son les tres..NANIT..
PD:Stic kedanme masseta ja i tot
Redeu redeu kina faenasa nen!!!!
Veig k hi han varies formes de extraure la nand, x el k digue no u com??
El JTag es un cable xo amb un integrat x el mitg no u com??, k es k resulta carillo o algo?
Estic impacient!!!!! va k tu pots!!!!!! mantint-mos informats eh!!!!!!!
El JTag es un cable xo amb un integrat x el mitg no u com??, k es k resulta carillo o algo?
Peixet- lisensiado
Si, hi han varios metodes per a extraure la nand, un utilitzant el port serie del pc amb unes tres resistencies i dos diodos i que tarda unes vuit ores en extraures.Peixet escribió:Redeu redeu kina faenasa nen!!!!
I l'altre amb el port usb, un pic, i un parell mes de components i amb uns vuit minuts ja esta.
El Jtag es el exploit en si(igual com en la negreta tenim el ndure), que amb tot el que esta fent ara, si ho avera fet can era vulnerable ja el tindria fet...
jejeje
Mira- Admin
Peixet- lisensiado
A veure,el metode que estic utilitzant jo es fa amb 5Resistencies y un diodo soldats a la placa base de la Xbox y al port paralelo del pc(SOLDATS A UN CONECTOR DB 25) despres per a fer el jtag,s'ha de fer el mateix pero amb tres soldadures mes en la placa base de la xbox ke impliquen tres ponts amb tres diodos..Un altre métode es amb un programador de PICS i fero per USB pero ja te sen van 70€ mes..aixi ke no val la pena...Si tens kernel bulnerable tmbe pots instalar el jtag i posarli tres coses a la Xbox 360:
1-Teclat USB-Al port dret frontal USB
2-Ratolí USB-Al port esquerre frontal USB
3-Pendrive FAT32-Al port de darrere USB
Amb estes tres coses i una distribució de LINUX (nian varies,DEBIAN LIVE XBOX,GENTOO LIVE ETC..)carregues la Xell y traus per la pantalla del PC la teua CPU.KEY,el KEYVAULT etc..Ademés de poder fer el proçes de dumpetjar la nand mitjantsant un SCRIPT que li poses al Pen i tarda uns 10/15 minuts...
-El tema esta es que com estic fento jo tarda 8 hores(a mi unes 11),i traure una NAND completa y sense errors per LPT en 8 hores y sense ningun error es casi imposible...
Pero weno,de moment estic traguene i ara en tinc un parell que tenen nomes 146 diferències,front a les 28.000 de el primer intento..Ste finde vaig a montar un Pentium4 que tinc a vore si eu faig anar millor amb eixe,perque ja stic començant a cansarme de fer copies i mes copies...
A part de açò,cada vegada que apagues la consola i la tornes a enchufar la NAND que trau es distinta,SI,es distinta xk escrivix en la memoria cuant apagues i enchufes..Wno,vos mantindré informats,no m'espereu per el encontre sta vsprada,jejejeje...Awwww
1-Teclat USB-Al port dret frontal USB
2-Ratolí USB-Al port esquerre frontal USB
3-Pendrive FAT32-Al port de darrere USB
Amb estes tres coses i una distribució de LINUX (nian varies,DEBIAN LIVE XBOX,GENTOO LIVE ETC..)carregues la Xell y traus per la pantalla del PC la teua CPU.KEY,el KEYVAULT etc..Ademés de poder fer el proçes de dumpetjar la nand mitjantsant un SCRIPT que li poses al Pen i tarda uns 10/15 minuts...
-El tema esta es que com estic fento jo tarda 8 hores(a mi unes 11),i traure una NAND completa y sense errors per LPT en 8 hores y sense ningun error es casi imposible...
Pero weno,de moment estic traguene i ara en tinc un parell que tenen nomes 146 diferències,front a les 28.000 de el primer intento..Ste finde vaig a montar un Pentium4 que tinc a vore si eu faig anar millor amb eixe,perque ja stic començant a cansarme de fer copies i mes copies...
A part de açò,cada vegada que apagues la consola i la tornes a enchufar la NAND que trau es distinta,SI,es distinta xk escrivix en la memoria cuant apagues i enchufes..Wno,vos mantindré informats,no m'espereu per el encontre sta vsprada,jejejeje...Awwww
Última edición por Joker_21 el Vie Feb 19, 2010 6:21 pm, editado 1 vez
EDIT: Nova comparació amb dos NANDS..
42 diferéncies!!! açò va amunt!!!jejej..
EDIT2:Nova comparació 7 diferències...I les que e tret ultimes amb 15.XXX diferencies..
Vaig a cambiar de PC,xk no puc baixar la tasa de errors,si no trac res millor vaig a probar amb alguna de estes dos NANDS,m'arriesgaré a vore..jeje..
42 diferéncies!!! açò va amunt!!!jejej..
EDIT2:Nova comparació 7 diferències...I les que e tret ultimes amb 15.XXX diferencies..
Vaig a cambiar de PC,xk no puc baixar la tasa de errors,si no trac res millor vaig a probar amb alguna de estes dos NANDS,m'arriesgaré a vore..jeje..
Reto conseguidoooooo!!! li e fet a M$: zas!! en toda la boca!!! fills de (mujeres de moral distraida),capitalistes,no anaveu a poder en mi,jejej..
Pues weno,despues de estar velant totes les nits desde el dimarts sta hui a les 4 del matí y com diria el Borbon Juan Carlos;" ES UN GRAN ORGULLO Y UNA GRAN SATISFACCIÓN PARAR DE ESCUCHAR EL LECTOR" jajajajaj
...
-E trobat on estava la font de els fallos,i es que el PC que tenia era massa vellet,(Celeron 900MHZ) y no anava bé,tardava tant que donava errors...
-Al cambiar de PC a uno mes nou (Pentium 4, o Dual Core) no em reconeixia la NAND de la meua consola,i e estat fusant la bios,cambiant de pc,sta que e estat a punt de dixaro estar i sem a ocurrit lo que de normal mai fem;Pensar en el Cap y no en el cul..
--El problema es que les Resistencies hi havia massa resistencia,i e agafat el polimetre i e medit els voltatges,alguns PINS em donaven 5,4Volts i en estos si que els e dixat les resistencies de 100ohms..
--Pero e trobat PINS del DB25 que em treien menos de 3 volts o alguns 3 casi 4,i me preguntat, la Xbox funciona a 3Volts(el sector on sta la NAND) no li aplegara prou de voltatge?? e agafat les e llevat i a la primera ma tret una NAND sana i salva..La e editat amb el editor hexadecimal (menut faenon) i la e guardat i cap a dins!!!...y weno,ja tinc la blanqueta instalant jocs i com si res..
...
PD: GRACIES A TOTS ELS DEL FIL QUE MAU ANIMÁT,Y EU INTENTAT TIRARME UNA MÁ EN LO QUE HEU POGUT.
PD2: E fet un reportatje amb dos videos i varies fotos durant estos dies prou gracioset per a putjarlo al foro,a veure si ste finde vos eu pose..
Pues weno,despues de estar velant totes les nits desde el dimarts sta hui a les 4 del matí y com diria el Borbon Juan Carlos;" ES UN GRAN ORGULLO Y UNA GRAN SATISFACCIÓN PARAR DE ESCUCHAR EL LECTOR" jajajajaj
...
-E trobat on estava la font de els fallos,i es que el PC que tenia era massa vellet,(Celeron 900MHZ) y no anava bé,tardava tant que donava errors...
-Al cambiar de PC a uno mes nou (Pentium 4, o Dual Core) no em reconeixia la NAND de la meua consola,i e estat fusant la bios,cambiant de pc,sta que e estat a punt de dixaro estar i sem a ocurrit lo que de normal mai fem;Pensar en el Cap y no en el cul..
--El problema es que les Resistencies hi havia massa resistencia,i e agafat el polimetre i e medit els voltatges,alguns PINS em donaven 5,4Volts i en estos si que els e dixat les resistencies de 100ohms..
--Pero e trobat PINS del DB25 que em treien menos de 3 volts o alguns 3 casi 4,i me preguntat, la Xbox funciona a 3Volts(el sector on sta la NAND) no li aplegara prou de voltatge?? e agafat les e llevat i a la primera ma tret una NAND sana i salva..La e editat amb el editor hexadecimal (menut faenon) i la e guardat i cap a dins!!!...y weno,ja tinc la blanqueta instalant jocs i com si res..
...
PD: GRACIES A TOTS ELS DEL FIL QUE MAU ANIMÁT,Y EU INTENTAT TIRARME UNA MÁ EN LO QUE HEU POGUT.
PD2: E fet un reportatje amb dos videos i varies fotos durant estos dies prou gracioset per a putjarlo al foro,a veure si ste finde vos eu pose..
ESTAS FET UN KRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!! redeu quin fenomeno, Mc Giver!!!! Ya mos ensenyaras ixos videos, ganes tinc
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Tota aquesta info la tens k fer circular x la red, en EOL, Nextgameday, etc etc, k aplege a oides de tot cristo.
Et done la enorabona tambe x la arregla de clots k han fet en el teu carrer, xk ja era hora redeina!!!!!!!!!!
Et done la enorabona tambe x la arregla de clots k han fet en el teu carrer, xk ja era hora redeina!!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Enorabona xic, ara per al dia de dema cuan ixca un exploit per a la blanqueta, tu ja tindras mes de la meitat de feina feta.
I ben pensat lo dels voltages i resistencies.
un 10, i per al que diu Ivan tambe, que eixs clots ja donaven per el sac.
I ben pensat lo dels voltages i resistencies.
un 10, i per al que diu Ivan tambe, que eixs clots ja donaven per el sac.
Mira- Admin