Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 3 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 3 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Red Dead Redemption
3 participantes
Página 1 de 2. • 1, 2
Red Dead Redemption
He vist que el jocker sel abaixat i la intriga ma inundat, quin sera aquest joc? bueno pues els xics de rockstar, que els coneixereu del nostre apreciat gta, han fet una nova entrega rollo gta, per de l´oest, te molt bona pinta, de fet ja el tinc ancomanat
ya comentareu que vos pareix
PD. propose obrir també un nou apartat de jocs, per a posarlos tots ya sigen pc o cualquier plataforma, xics, el foro esta fense gran
ya comentareu que vos pareix
PD. propose obrir també un nou apartat de jocs, per a posarlos tots ya sigen pc o cualquier plataforma, xics, el foro esta fense gran
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Re: Red Dead Redemption
Te bona pintaca,la veritat..I si,el foro cada dia mola mes,jeje,la peña va animanse a entrar,i nia molta info..
OFFTOPIC:
El tema esta en fer un foro atractiu sense que apareguen descarregues,i això es un poc difícil aunke eu estem conseguit.jeje...Awwww
OFFTOPIC:
El tema esta en fer un foro atractiu sense que apareguen descarregues,i això es un poc difícil aunke eu estem conseguit.jeje...Awwww
Que joc mes wapo neng,jaja,es una flipada la ambietació que te rollo Western..
ja li tinc jo ganetes a ixe joc, tenen pinta els grafics de ser millors quel del gta normal, no?
Figus- Enjuto Mojamuto
Els grafics estan molt wapos,pero es mes que res la jugabilitat i el ser diferent a altres jocs..Figus escribió:ja li tinc jo ganetes a ixe joc, tenen pinta els grafics de ser millors quel del gta normal, no?
De que trata? que es rollo gta? anar fent misions, comprarte roba, amborraxarte, anar al burdel, furtar cotxes (cavalls), atracar a la gent, fer contrabando en tabaco i wisky?
Figus- Enjuto Mojamuto
Si tio,jej,es exactament com el gta pero amb caballs,pots furtar carros,vas en un rifle i una pistola,tens que anar fent misions etc..Sta molt be el joc la veritat..A vore si el pose a grabar i aixina si vols el probes tu mateixa..Figus escribió:De que trata? que es rollo gta? anar fent misions, comprarte roba, amborraxarte, anar al burdel, furtar cotxes (cavalls), atracar a la gent, fer contrabando en tabaco i wisky?
cooorrecte, moltes moltisimes gracies neng, tinc ganes de agarra vacacions i poder pegar 2 partides
Fua neng, mireu el modo Multijugador, yesque vull comprarme una x e 2 ma, clar esta cuant trobe una a un preu relativamen baix, per a jugar al online i tindre 4 jocs contats per a fero, i este seria un, mireu quina jugabilitat que te aço, pots fer el quel done la gana, no estas en un mapa ai pegant tirs, sino que ara estas matant a uns i de colp arrepent entren uns altres i es lia la de san quintin, o si tapetix ten vas a caçar al jabali, quina flipa, aço es lo que mola, poder fer el quel pase pel pixorro, aupa rock star
Fua neng, mireu el modo Multijugador, yesque vull comprarme una x e 2 ma, clar esta cuant trobe una a un preu relativamen baix, per a jugar al online i tindre 4 jocs contats per a fero, i este seria un, mireu quina jugabilitat que te aço, pots fer el quel done la gana, no estas en un mapa ai pegant tirs, sino que ara estas matant a uns i de colp arrepent entren uns altres i es lia la de san quintin, o si tapetix ten vas a caçar al jabali, quina flipa, aço es lo que mola, poder fer el quel pase pel pixorro, aupa rock star
Última edición por Figus el Miér Jun 02, 2010 7:03 pm, editado 1 vez
Figus- Enjuto Mojamuto
La X360 nova esta a 150€,la van vaixar de preu,ademés si t'asperes a la slim,segur que l'avaixen més encara..Jo tire de menos el Online,aixo sí,nomes hi ha cuatre jocs que val la pena jugar online,els demés no em molen molt..
K li ha passat a la del ti Sargu's????????
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
aixo de la slim es veridic? jo estic buscant info i rien de rien, ademés alomillor tampoc ineresa perque el hd es podra adaptar? es que si et compres la més flojilla aixina de gastarte pasta, ademés menys de 120 e que val l´arcade no crega que baixen la slim, no?
poseu algún enllaç dalguna font
poseu algún enllaç dalguna font
Figus- Enjuto Mojamuto
Xo xk vols comprar-ten un altra?????????
Peixet- lisensiado
Home si nen trobara una en 70 e si que me la faria per al online, laltre dia el cunyat d´un amic meu la va vendre per 60 e per que no la gastava, en jocs i tot, mare de deu!!! jo lavera comprat en els ulls tancats!!!!
Figus- Enjuto Mojamuto
Ostres nen, i segur k tindria el key antic, com la de Los Hermanos Calatrava, kina llàstima.
I collo!!!!!! 60€ per una 360 i jocs originals, ni per aixo venc jo ninguna de les meves negretes, en lo que me les estime jo, jejejejeje
I collo!!!!!! 60€ per una 360 i jocs originals, ni per aixo venc jo ninguna de les meves negretes, en lo que me les estime jo, jejejejeje
Peixet- lisensiado
Pues imaginat, pero aixo son coses que per a que tornen a pasar, ademés te que ser gent que pasa del tema, se la compren per fogona i despres la tenen plena de pols, tu vas li oferixes cualquier preu el poses pesat i per a tu. Tu no lageres comprat? aixo es el que busque algo aixina rollo 60 o 70 e, encara que no tinga cables que per aixo ja tinc els meus.
Figus- Enjuto Mojamuto
Osti k si l'aguera compra't!!!!! el mes segur es k el k haguera fet seria comprarli-la per 60€urets, i després segur k la vens x mes de 150€ si te el kern antic, aixi es un xollu!!!!!!!!!!!!!
Si Los Hermanos Calatrava volgueren vendre-la, la vendrien enseguida, i en k tragueren segur k els dona x a comprar-sen una de nova.
Si Los Hermanos Calatrava volgueren vendre-la, la vendrien enseguida, i en k tragueren segur k els dona x a comprar-sen una de nova.
Peixet- lisensiado
Jo enserio, si en trobara una mira, ademés jo la vull per a conectarla, que a mi semendona igual que estiga actualitza o no.
Un tio de ivana te la x, que li va tocar en un sorteig, no la gasta casi, i no la conectat mai al live, aixina que unaltra que selipodra fer el que vulges, li vaig dir si me la venia pero em va dir que ni un duro, i només la gasta per a conectarli el lips, mare de deuuuuuuu, vaig a tornarliu a dir, ara que va obrarse la casa i li faran falta eurals, jijijijijijjijijiiji
Un tio de ivana te la x, que li va tocar en un sorteig, no la gasta casi, i no la conectat mai al live, aixina que unaltra que selipodra fer el que vulges, li vaig dir si me la venia pero em va dir que ni un duro, i només la gasta per a conectarli el lips, mare de deuuuuuuu, vaig a tornarliu a dir, ara que va obrarse la casa i li faran falta eurals, jijijijijijjijijiiji
Figus- Enjuto Mojamuto
La actualització per a la 360 que permitix utilitzar un pendrive com a memòria de almaçenament la van traure per que en les X360 slim no hi haurá slot per a memory cards,ademés tambe servix per al protject NATAL.El tema de tindre dos Xbox es per a tindren una completament hacketja(Xploit) i l'altra per a jugar online als cuatre jocs wapos ke nian,jo ja tinc la primera,cuant ixca la slim,si stic currant i meu puc permitir me la pillaré amb una pantalla de 32'' de LED xD..
Si no s'entereu de tot açò que e posat,es perque no entreu a EOL xD,ni a DKZ,ni a engadget.
http://es.engadget.com/tag/xbox+360+slim/
Si no s'entereu de tot açò que e posat,es perque no entreu a EOL xD,ni a DKZ,ni a engadget.
http://es.engadget.com/tag/xbox+360+slim/
Les slim de normal son més barates, no? prou més¿?
Figus- Enjuto Mojamuto
Figus escribió:Les slim de normal son més barates, no? prou més¿?
I supose k més roïns tambe, en tema de economitzar costos de fabricació, material mes roïns, components de menys calitat, absència de cualevol tipo de refrigeració (si no la poses al costat de un ventilador d'estos de 3 matxes, en una partida la fundixes segur), etc etc etc
Peixet- lisensiado
Home,pues supose que seran mes cares i millor disenyades en cuant al tema del sobrecalentament,vamos ara ja tenen la primera en el merkat,an tingút temps de sobra per a estudiar flujos de aire etc..Figus escribió:Les slim de normal son més barates, no? prou més¿?
Home les play station cuant han tret les slim sempre han sigut mes baratilles, si les fan més cares pijor per a ells
Figus- Enjuto Mojamuto
Jo crec que no neng,cuant van traure la ps3 slim,la ps3 FAT va avaixar de preu,pero no al revésFigus escribió:Home les play station cuant han tret les slim sempre han sigut mes baratilles, si les fan més cares pijor per a ells
Resumint, cuant trauen un model nou, siga del producte electrònic que siga, el model vell automàticament baixa de preu, el model nou es mes car o te el mateix preu k tenia el model vell abans de la baixà de preus, i internament es molt mes roïn, abaraten costos amansalva, aixi, a poc a poc vant baixant de preu progresivament fins k ve l'altre model.
Son uns simberguenses!!!!!!!! juas jaus
Peixet- lisensiado
Eu ki li kuaPeixet escribió:Resumint, cuant trauen un model nou, siga del producte electrònic que siga, el model vell automàticament baixa de preu, el model nou es mes car o te el mateix preu k tenia el model vell abans de la baixà de preus, i internament es molt mes roïn, abaraten costos amansalva, aixi, a poc a poc vant baixant de preu progresivament fins k ve l'altre model.
Página 1 de 2. • 1, 2