Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 2 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 2 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Algu te el tom tom per al 5800???
3 participantes
:: Mòbils
Página 1 de 1.
Algu te el tom tom per al 5800???
a vore si algu te el tomtom per al 5800 o sap on descarregarlo, perque e buscat en google i res, crek k per a este modelo en concret no esta pero e sentit que el del n98 funciona amb un teclat virtual.
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
Re: Algu te el tom tom per al 5800???
Ja estic jo per asi!!!
Raul, per a que vols el tom tom?
Ui en dia el millor gps que hi ha per al 5800 es el Sygic, mes exactament la octava versio (despres air el vaig instalar).
Despres, el movil no sera molt bo, pero te infinitat de aplis, jo les que mes utilitza son les seguents:
Jukebox>El millor reproductor, te multitut de funcions, fins i tot en la ultima versio te gestor de emisores online(streaming)
Opera 10> El navegador mes rapid
skyfire> El unic compatible amb flash, aixi es poden vore moltissimes pagines que amb els altres no es pot(el iphone no te, jeje)
Messenger> No fa falta parlar res deste
Fring (li pega 40 patades al skipe, ja que este ultim per ara no te suport per a videollama), damunt te gestor voip i tambe de lastfm
Sigyc>Gps
Spb TV>Gestor de televisio per streaming
Mame xm> El unic joc que tinc intalat, es un emu arcade.
Hi han moltes mes, pero com ja te dit, estes son les que jo mes utilitze.
Una cosa que et recomane (ara que el simbyan ja es lliure), que poses algun firm modificat.
Si tens algun dubte de com fero mavises i teu explique.
Juanan, ja que estas feste el nexus one de google, si eixe que deien que anava a ser la comptetencia del iphon i que costaria cent i pico euros, i va i resulta que costa 800, damunt que no magrada gens, es molt brusc a la hora de manipular
Dewwww a tots!!!
Raul, per a que vols el tom tom?
Ui en dia el millor gps que hi ha per al 5800 es el Sygic, mes exactament la octava versio (despres air el vaig instalar).
Despres, el movil no sera molt bo, pero te infinitat de aplis, jo les que mes utilitza son les seguents:
Jukebox>El millor reproductor, te multitut de funcions, fins i tot en la ultima versio te gestor de emisores online(streaming)
Opera 10> El navegador mes rapid
skyfire> El unic compatible amb flash, aixi es poden vore moltissimes pagines que amb els altres no es pot(el iphone no te, jeje)
Messenger> No fa falta parlar res deste
Fring (li pega 40 patades al skipe, ja que este ultim per ara no te suport per a videollama), damunt te gestor voip i tambe de lastfm
Sigyc>Gps
Spb TV>Gestor de televisio per streaming
Mame xm> El unic joc que tinc intalat, es un emu arcade.
Hi han moltes mes, pero com ja te dit, estes son les que jo mes utilitze.
Una cosa que et recomane (ara que el simbyan ja es lliure), que poses algun firm modificat.
Si tens algun dubte de com fero mavises i teu explique.
Juanan, ja que estas feste el nexus one de google, si eixe que deien que anava a ser la comptetencia del iphon i que costaria cent i pico euros, i va i resulta que costa 800, damunt que no magrada gens, es molt brusc a la hora de manipular
Dewwww a tots!!!
Mira- Admin
Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
Humor : Em ric asta de la meua sombra
DOOOOOOONG!!!!!!!!!!! ------------ EL ORACULO HA HABLADO ------------ DOOOOOONG!!!!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
ja se lo del sygic. el tom tom el vuic perke mosatros en la empresa tenim creats com a punts d'interes tots els trafos, columnes, seccionaors i mes histories de la llum, i nomes esta per al tom tom.
yo despues instalats tinc el programeta de youtube, el google maps, uno k convertix el flash en una llinterna, i unes cuantes animalaes com el nivell de l'obra, uno de ferse rayes, la xicona k li boten les bufes....
yo despues instalats tinc el programeta de youtube, el google maps, uno k convertix el flash en una llinterna, i unes cuantes animalaes com el nivell de l'obra, uno de ferse rayes, la xicona k li boten les bufes....
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
Joker_21 escribió:Podriem anar tambe a la campus party de excurció,no??jeje..Eu dic per no sentirme discriminat..jeje..
Tu et riuràs xo jo ja fa moltissims anys que vull anar, el màxim que vaig arribar va ser a anar en la bici desde el pis de valencia a pegar una escuadrinyà, xo res de bo.
Aixo x a apuntar-se com estarà l'asunt? no ho he pogut averiguar mai, ale!!! ja tens feina pa fer, jejejejeje
Edit: ja me registrat a la web oficial, ara falta vore el preu de les entraes.
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
:: Mòbils
Página 1 de 1.