¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» Jurassic World
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 FAQ
 Buscar
¿Quién está en línea?
En total hay 2 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 2 Invitados

Ninguno

[ Ver toda la lista ]

El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!!

2 participantes

Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Empty Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!!

Mensaje  Peixet Mar Mar 16, 2010 1:51 pm

.
Linux Mint 8 Helena en Softonic

Hon diu:
Para utilizar Linux Mint necesitas:
* Sistema operativo: Consola/X11

A que es refereix exactament amb que necessites un sistema operatiu (ja siga la consola o el X11) x a fer funcionar aquest (Linux Mint 8 Helena) sistema operatiu, que es com si diguerem que tens k tindre el MS-DOS x a poder fer funcionar el Windows o algo aixi no u com??

Pareix ser k la famosa consola de comandos i el X11 ve a ser el mateix no u com??

Explikeu-me este tipus de cosetes k estic molt verd en aço de Linux i vull anar astacant el cap.

Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Cletus

Inculto:

1. adj. Que no tiene cultura o instrucción:
persona inculta. También s.
2. [Terreno] que no está cultivado:
terreno inculto.

Edit: Veig que els patans estos de Softonic han posat aixó x posar algo No , xk es veu k totes les distro's k hi han de Linux i tal ja ho porten incorporat, es veu k es el entorn gràfic o algo aixi, no res, k pareix k estos de Softonic tenen ganes de confundir al personal Mad , o almenys al k volem iniciar-se en el tema.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Empty Re: Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!!

Mensaje  Joker_21 Mar Mar 16, 2010 3:14 pm

Pues nose a que es refereix amb el X11..
Les distintes distribucions de Linux tenen diferents entorns gráfics,Open(noseke) jeje..KDE (Utilitzada per mandriva o OpenSuse) ..
GNOME(La del Linux MINT,o Ubuntu o Lliurex)..
La unica nomenclatura que s'asimila es Xwindows,que es un altre tipo de entorn gráfic,este s'utilitza en algunes distro de Linux Fedora,pero este Sistema Operatiu esta mes encarat de cara als Servidors...
Parlant dels Servidors,sabieu que cuasi un 90% (mes o menos) de Servidors de Internet o s'allotjen pags web treballen en sistemes UNIX,o LINUX??;
Pags com wikipedia o moltes mes estan allotjades en Servers LINUX,molt més fiable que Windows Server.
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!! Empty Re: Una preguntilla als Cracks dels foro!!!!!!!

Mensaje  Peixet Mar Mar 16, 2010 9:12 pm

Bo, no et calfes el cap, pa mi k estos de Softonic proven moltes drogues noves.........

Pues ja veus tu kina vergonya x a CacaWindows no? el 90% es molt, vergonya de companyia, k es pensen k son els putos amos del cotarro!!!!!!!! mort a Ventanal!!!!!!!!!
Em pica molt la curiositat amb aço del Linux, i si tu eu tens prou controlat, pues astacaré el cap sense por.
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  Joker_21 Miér Mar 17, 2010 12:34 am

Home,aixo de que eu tinc prou controlat,nanai,sé com funcionen alguns comandos i e administrat algun server,pero weno,tampoc fa falta saber molt per a trastetjar un rato,jej..Lo wapo de utilitzar LINUX es en PC's conectats en red o que tinguen accés a la red,amb un poc de ganes de tocar els collons pots fer prous coses..jje..
Jo en classe em clavaba en el PC de algu per la consola de la seguent manera:
ssh(nom de usuari victima)@(ip victima)
Una volta estava dins ya podia fer lo que em donara la gana,per example si escribia:
sudo reboot Li reiniciaba el PC a qui li avia entrat..
sh(nom de programa) Li obria un programa en pantalla,firefox o alguna cosa aixina,jeje..

Pero lo que mes mola es escriure top i t'ixen tots els proçesos que hi han en marcha amb un numero,pues si escrius kill(nº de proçes) li tanques aplicacions tambe..

No t'asustes que tu igual com jo cuant tinguem interfaç gráfica no utilitzes comandos per a casi que res.
Faré un post amb comandos prou comúns y com utilitzarlos..
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Peixet Miér Mar 17, 2010 11:12 am

K wai!!!!!!! bounce bounce

Xo, el exemple k has posat tu de k staves en classe, funciona xk tots teniu Linux instalat no? desde Linux pots tocar-li els ous a un PC k tinga Windows instalat i en la mateixa red??
Aixo aixo, posa els comandos mes utilitzats, k al fi i al cap serà el esencial, després ja buscarem altres cosetes.
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  Joker_21 Miér Mar 17, 2010 2:50 pm

Si,desde Linux pots atacar a Windows tambe pero jo no se,jeje..Aunke es deu de poder...
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Peixet Miér Mar 17, 2010 2:55 pm

Joker_21 escribió:Si,desde Linux pots atacar a Windows tambe pero jo no se,jeje..Aunke es deu de poder...

Primer dius k si k es pot atacar Windows, i despres dius k es deu de poder. S'aclarim u com??
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  Joker_21 Miér Mar 17, 2010 3:22 pm

Home,poderse es pot,pero a ixe nivell de apagar el pc i tindre tant de contròl sobre una máquina jo no sé,que no soc Bill Gates,jeje..

Pots fer un nmap desde LINUX sobre ixa maquina per a vore els ports que te oberts,i dspres si en té alguno obert ferli un telnet a ixe port i aixina accedir al seu disc dur..
Evidentment LINUX es molt mes segur que Windows pero tens que saber la filosofia que utilitza...
A veure,en LINUX nian tres tipus de usuaris 1-Usuari. 2-Grup. 3-Otros.
Per defecte el Sistema Operatiu ve per a que nomes tingues Lectura escritura y execució en Usuari,y Lectura y escritura en grup..
Pero nia un comando que si el administrador el utilitza pots cambiar els tipos de permisos(chmod) per a que puguen accedir altres persones...

El que passa es que nia molta gent que cambia els permisos sense saber ven be el que es fa i dixa molts forats.Al igual que el que e explicat en el post de dalt per a fer una conexió (ssh) (secure shell) tens que tindreu abilitat i saber el nom de usuari i contraseña a la que ataques,en escola totes les màquines son Usuari:LLiurex,Pass:LLiurex per aixo accediem tant facilment..
Peeeeero,si pilles alguna màquina que tinga algun archiu activat en execució per a Otros amb el bit SUID a 1,pots entrar desde modo consola i cambiarli tots el permisos,ja que si el bit SUID esta a 1 pases a ser root(Administrador)..

Evidentment el rollo es molt llarg de explicar y la majoria de coses tingueu que aver tocat linux alguna volta per a saber com funciona.
Pero no es preocupeu per açò que per tindre linux no van a colarse en el vostre PC como pedro por su casa..jeje.
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado