Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 6 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 6 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Proposta de fer un perfil comunitari
5 participantes
Proposta de fer un perfil comunitari
Pues lo dit, l'altre dia vaig estar vegent el cataleg de jocs que hi han de xboxlive arcade, i la veritat es que vaig veure uns cuants que estaven molt be.
El que podriem fer es entre els mes anganxats fer un perfil i posar per exemple cada u uns 10 euros, i amb aixo despres per votacio "popular" comprarem els jocs que mes ens agraden.
Despres, mes abant si volem podem tornar a posar mes diners i comprarnen mes.
Esta clar que este perfil seria privat nostre(daixo mencaregare jo), i que sigam nosaltres els que manejem el cotarro.
Si despres mes abant algu mes vol entrar, deura de pagar el mateix que tots els demes.
Vinga, vuic vore les vostres opinions al respecte.
Trials hd.1200 mspoints
Trata de un joc de trial amb el que pot fer mapes propis i compartirlos amb els teus amics, hi han molts tipus de carreres i modos, i esta molt ben valorat en els mijans de informacio de anganxats...
I açi un analisis fet per gameprotv: http://www.gameprotv.com/trials-hd-anlisis-video-6076.html
Perfectdark64
800 mspoints
Açi no hi ha resumen que valga, qui no sapiga que es este joc que veja el video
I açi un analisis de gameprotv
http://www.gameprotv.com/perfect-dark-anlisis-video-6492.html
Pack de mapes call of duty modern warfare 2 "Modern Warfare 2 Stimulus Package"
mspoints: 1200
Resumen: Uns mapes mes per a fer picadetes cuan fem les partys.
El que podriem fer es entre els mes anganxats fer un perfil i posar per exemple cada u uns 10 euros, i amb aixo despres per votacio "popular" comprarem els jocs que mes ens agraden.
Despres, mes abant si volem podem tornar a posar mes diners i comprarnen mes.
Esta clar que este perfil seria privat nostre(daixo mencaregare jo), i que sigam nosaltres els que manejem el cotarro.
Si despres mes abant algu mes vol entrar, deura de pagar el mateix que tots els demes.
Vinga, vuic vore les vostres opinions al respecte.
Actualitzacio amb els jocs
Trials hd.1200 mspoints
Trata de un joc de trial amb el que pot fer mapes propis i compartirlos amb els teus amics, hi han molts tipus de carreres i modos, i esta molt ben valorat en els mijans de informacio de anganxats...
I açi un analisis fet per gameprotv: http://www.gameprotv.com/trials-hd-anlisis-video-6076.html
Perfectdark64
800 mspoints
I açi un analisis de gameprotv
Pack de mapes call of duty modern warfare 2 "Modern Warfare 2 Stimulus Package"
mspoints: 1200
Resumen: Uns mapes mes per a fer picadetes cuan fem les partys.
Última edición por Mira el Jue Mar 18, 2010 10:44 am, editado 4 veces
Mira- Admin
Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
Humor : Em ric asta de la meua sombra
Re: Proposta de fer un perfil comunitari
Eixos jocs no estàn piratilles?
Cuant dius comprar-los voldràs dis descarregar-los no? els descarregues al PC i després els passes a la Blanqueta??
Ho dic xk si tens k conectar la blanqueta a la red.............. PATALÀN!!!!!!!!
Cuant dius comprar-los voldràs dis descarregar-los no? els descarregues al PC i després els passes a la Blanqueta??
Ho dic xk si tens k conectar la blanqueta a la red.............. PATALÀN!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
No es tan facil de fer com ho pintes Ivan. En la negreta conectavem al pc per ftp i au.Peixet escribió:Eixos jocs no estàn piratilles?
pero la blanqueta els jocs venen firmats, es a dir que venen lligats al nom de usuari amb el que es compren.
El que dius tu sols es pot fer si ten el exploit fet, cosa que ningu de nosaltres el te.
El que dic jo es de comprar els jocs(via legal) i despres este perfil pasarselo els usuaris que paguem.
Es una forma prou bona de jugar a tots estos jocs o extencions de jocs que no estan disponibles de cap altra forma.
Com a primera cosa que ens podem descarregar, jo tinc un codic que em venia amb el gears of war 2 original que vaig comprar, en el cual es podem descarregar molts mapes per a jugar en lan, aixi renovem el repertori un poc.
I per a conectar a internet el que utilitzm es una xbox sense piratejar amb els discs durs de nosaltres aixi no fa por de que la banetgen(a n ser que algu abaja modificat pardides de jocs per a tindre alguna ventaja jugant en red local).
Mira- Admin
Dius k el joc k compres ve firmat, amb el nom de usuari amb que el compres, i ja està?? simplement aixo??? em pareix un poc patateret no u com???? i el pots utilitzar en altres blanquetes que tinguen el mateix perfil???
Cuants perfils pots crear en la teva consola?
Em pareix molt patatero x part de CacaSoft k pugau fer aço, stàs segur k funcionarà???
Si has modificat partides et poden banetjar també??? , supose k x a poder modificar partides la tindràs k tindre piratilla o algo no.
Em pareix molt patatero x part de CacaSoft k pugau fer aço, stàs segur k funcionarà???
Si has modificat partides et poden banetjar també??? , supose k x a poder modificar partides la tindràs k tindre piratilla o algo no.
Peixet- lisensiado
Per utilitzar savedata modificats si que et banetjen,dspres per lo que vol Vicent Mira si que es pot fer,no hi ha cap problema,jo m'apunte,aixina podriem comprar els paks de mapes del CALL OF DUTY,aixo si,neçessitem una blanqueta virgen.
Si, sols venen firmades per perfil, res mes.Tambe esta clar que no son tontos, i si veuen que un perfil sa introduit en mes de 100 consoles estranyaran un poc...Peixet escribió:Dius k el joc k compres ve firmat, amb el nom de usuari amb que el compres, i ja està?? simplement aixo??? em pareix un poc patateret no u com???? i el pots utilitzar en altres blanquetes que tinguen el mateix perfil???
jeje
Tots els que vuigues i mes.Peixet escribió:
Funciona, jo ja ho estic utilitzant amb un parell de perfils que e conseguit...Peixet escribió:
Clar que et poden banetjar, imagina per posar un exemple el modern warfare 2, que algu es modifique el perfil i es pose en rango maxim amb totes les ventages desbloquejades, o que siga invencible...Peixet escribió:
No fa falta tindrela modifica per a fero, solament fa falta el cable de tranferencia per a conectar el disc dur al pc(jo tinc el de Juanan), i un parell daplicaccions per a firmar saves amb el teu perfil.
No problemo, puc traure xbox amb el imen intacte...Joker_21 escribió:
neçessitem una blanqueta virgen
Mira- Admin
Ok,pues,conta amb mi,pero jo vuic les expansions del Call of Duty si o si nenaaaaa!!jajaj
Clar que si, el que farem es indicar els jocs que ens poden agradar, i els mes votats seran els primers en comprarse, tot estos ho posare en els post principal, ja que per exemple jo tambe voldria el trialshd.Joker_21 escribió:Ok,pues,conta amb mi,pero jo vuic les expansions del Call of Duty si o si nenaaaaa!!jajaj
El que tinguem que fer es que cada u posteje els jocs o extencions que li interesen, indicant els mspoints que costen, un xicotet resumen de que va i un xicotet video.
Exemple:
Trials hd.800 mspoints
Perfectdark64
800 mspoints
Mira- Admin
Eixe el e vist jo per ai de vades en algun lloc,o aixo es el que crec,jeje..
devades no el trobaras per cap lloc eeJoker_21 escribió:Eixe el e vist jo per ai de vades en algun lloc,o aixo es el que crec,jeje..
jeje
Jo tinc la demo, aixi que en la proxima party tots el podeu vore.
Mira- Admin
jo tambe mapunte al perfil comunitari!!! es molt bona idea i les expansions del call of duty a quin te referixes? al world at war no?
Home, el JTag la portem clara que no anem a poderselo fer(a no ser que ten pilles una bulnerable)juanan escribió:Y si em faig el j-tag tampoc??jejejejeje
El que si que podriem fer es si ixira algun altre xploit en el futur, pero pase de esperarme, damunt que tindrem que ingresar alguns eurets al conter de microsoft si volem que continuen traguent mes jocs...
jejejejejejeje
Home, supose que es referiara a les del modernwarfare 2, pero que encara no an ixit al mercat(crec).borjam escribió:jo tambe mapunte al perfil comunitari!!! es molt bona idea i les expansions del call of duty a quin te referixes? al world at war no?
Mira- Admin
Em referisc a les del Modern Warfare 2 que encara no an ixit,pero que son unes expansions que de segur anem a utilitzar tots jugant amb interconexió...Per çert,ara que eu dic,podrem jugar aixina tots en el mateix perfil??En interconexió em referisc..
Podem fer la proba amb el gears of war2 que es "gratis"(a la mo costa), jejeJoker_21 escribió:Em referisc a les del Modern Warfare 2 que encara no an ixit,pero que son unes expansions que de segur anem a utilitzar tots jugant amb interconexió...Per çert,ara que eu dic,podrem jugar aixina tots en el mateix perfil??En interconexió em referisc..
pose el codic en un perfil i en el descarreguem tots, i si podem jugar ente nosaltres ja esta aclarit.
i unaltra mes barata es que algu de vosaltres jugue amb el meu disc dur(en ell esta el meu perfil), i jo amb la meua amb el mateix perfil des de la memoria interna, si podem jugar ja esta clar.
De totes formes dir que en opcions de configuracio del perfil es poden camviar varies coses, fins i tot camviar el nom de usuari(per aixo de que pot estar el nick triat ja en xboxlive...
Va animeuse tots, que ens podem pillar molts bons jocs.
Pd:Vaig a editar el post principal, anyadint els jocs o expancions que volem.
Mira- Admin
dema meu expliqueu en el march que no mapetix llegir.
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Aixo aixo, demà a les 20:30, juas juas
Peixet- lisensiado
OK pues avaixatelo en alguna consola virgen i eu probem entre la meua i la teua,jo em faig un altre perfil i probem,eu dic per que antes de fer la inversió val la pena probaro,jeje,despres una volta comprem MS Points comprem 60€ entre tots o una cosa aixina i per internet que segur mos ix mes barat...Jo mes que per jocs arcade eu faig per Mapes o expansions..Mira escribió:
Podem fer la proba amb el gears of war2 que es "gratis"(a la mo costa), jeje
pose el codic en un perfil i en el descarreguem tots, i si podem jugar ente nosaltres ja esta aclarit.
i unaltra mes barata es que algu de vosaltres jugue amb el meu disc dur(en ell esta el meu perfil), i jo amb la meua amb el mateix perfil des de la memoria interna, si podem jugar ja esta clar.
De totes formes dir que en opcions de configuracio del perfil es poden camviar varies coses, fins i tot camviar el nom de usuari(per aixo de que pot estar el nick triat ja en xboxlive...
Va animeuse tots, que ens podem pillar molts bons jocs.
Pd:Vaig a editar el post principal, anyadint els jocs o expancions que volem.