¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» Jurassic World
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
Millors versions de Linux segons aplicacions Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 FAQ
 Buscar
¿Quién está en línea?
En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado

Ninguno

[ Ver toda la lista ]

El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

Millors versions de Linux segons aplicacions

2 participantes

:: Linux

Millors versions de Linux segons aplicacions Empty Millors versions de Linux segons aplicacions

Mensaje  Peixet Jue Mar 18, 2010 5:51 pm

En Linux.com se han hecho la misma pregunta, y su respuesta es… “Cualquiera de Ellas”. Aunque todas las distribuciones Linux pueden realizar el mismo cometido, algunas detacan ligeramente sobre otras en algún aspecto.

Y por ello han realizado esta lista, indicando cual es la distribución Linux recomendada para cada caso.

- Mejor distribución de escritorio: Ubuntu
- Mejor distribución para portátiles:OpenSUSE
- Mejor distribución para la empresa: SUSE Linux Enterprise Desktop
- Mejor distribución para servidores: Red Hat Enterprise Linux
- Mejor distribución en LiveCD: KNOPPIX
- Mejor distribución para temas de seguridad: BackTrack Linux
- Mejor distribución multimedia: Ubuntu Studio

Fuente: Linux.com

Font: CYBERTECH.Blog’s

Kina opinió teniu respecte de la anterior llista???
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Millors versions de Linux segons aplicacions Empty Re: Millors versions de Linux segons aplicacions

Mensaje  Joker_21 Jue Mar 18, 2010 6:30 pm

Yo suponc que cuant es referix a escritorio es sobremesa,nose,tinc els dos Open suse,y Ubuntu...
Open suse ja ve un poc mes complet que el Ubuntu,el tema de instalar Ubuntu es per que es mes liviá i despres el que vullgues liu pots posar igual..
Al portatil vaig a clavarli Ubuntu tambe..De totes maneres Open Suse te moltissima fama per internet,per alguna cosa sera,jeje..

En cuant a Empreses no em pronuncie molt,SUSE es de pago,al igual que nia un Mandriva de pago,els dos podrien valdre ya que al ser de pago tens unes garanties de que en cas de pèrdua de dades o algun error del Sistema Operatiu poden ferse carrecs i tens a qui reclamar..

Per a Servidors si es un Server xicotet pues pot valdre Red Hat(no la conec molt) o tambe Linux Fedora,este es prou robust i mes encarat a servers..
Si es un Servidor wapo,sense ninguna duda SOLARIS,el tema esta en que SOLARIS funciona amb un tipo de porçessador que es diu SPARC,tambe amb intel pero amb SPARC millor..Perque millor??Perque son de la mateixa empresa "Sun systems",els creadors de JAVA,SOLARIS,SPARC ETC...

Live CD,el que vullgues,jej,tot depen de per a que vatjes a utilitzaro,jo per example utilitze el Ubuntu moltes voltes com a LIVE CD..

Seguridad==Cracketjar reds...Backtrack molt bona distro si señor,aunke jo gaste wifiway perque es en la que me enseñat a fer estes coses...

Ubuntu studio:La e sentit nomenar pero ni papa,en la web nian algunes captures..

***Tot açò vaix del meu punt de vista,no te per que ser aixina clar jeje...
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Millors versions de Linux segons aplicacions Empty Re: Millors versions de Linux segons aplicacions

Mensaje  Peixet Jue Mar 18, 2010 6:54 pm

Esk jo flipe en la cuantitat de distro's distintes k hi ha, vetges tu si serà precís tant!!!!!!!!!!
Pense k així serà millor, ja k els sistemes operatius estaràn dedicats a fer unes coses determinades i no tindràn runa, com es el cas del XP, k no s'utilitza mai.
Em kdare amb el Ubuntu i el Mint i llau.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado