Buscar
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 2 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 2 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
JDownloader, bon programeta
4 participantes
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.
JDownloader, bon programeta
Me baixat este programa que serveix principalment per a clavarli enllaços del megaupload, hotfile..... i ke ell vaja descarregantlos sense tindre k estar esperant.
Lo bo es que nomes copies l'enllaç, en uns segons, t'apareix el capturador d'enllasos deste programeta amb l'enllaç k tu as copiat i nomes tens k confirmar que es eixe.
La gran sorpresa a sigut k al copiar un enllaç del youtube, tambe m'a aparegut el capturador d'enllasos, i lo millor es que pots guardarlo amb diferents formats i a mes guardarlo com a mp3 (m'ha vingut de perles per a una canso k no trobava per cap lloc) no trau tanta calitat de so com un archiu original, pero va be per a estos casos imposibles de trovar.
I moltes coses mes....
Entreu asi i mireu el video k eu explica de categoria
http://jdownloader.softonic.com/
Descarrega desde la Web oficial---->http://jdownloader.org/download/index
Lo bo es que nomes copies l'enllaç, en uns segons, t'apareix el capturador d'enllasos deste programeta amb l'enllaç k tu as copiat i nomes tens k confirmar que es eixe.
La gran sorpresa a sigut k al copiar un enllaç del youtube, tambe m'a aparegut el capturador d'enllasos, i lo millor es que pots guardarlo amb diferents formats i a mes guardarlo com a mp3 (m'ha vingut de perles per a una canso k no trobava per cap lloc) no trau tanta calitat de so com un archiu original, pero va be per a estos casos imposibles de trovar.
I moltes coses mes....
Entreu asi i mireu el video k eu explica de categoria
http://jdownloader.softonic.com/
Descarrega desde la Web oficial---->http://jdownloader.org/download/index
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
Re: JDownloader, bon programeta
Te editat un poket el tema RBM,espere que no t'inporte,també el clavarem al apartat de software lliure que allí esta millor que así ok??..
Este programa es molt complet,es el que utilitzem cuasi tots,i té moltes funcions...Ademés de guardar videos,pots clavarli Scripts per a reiniciar el router cuant acabe de descarregar de Rapidshare o algun hosting que et fatja esperar,aixina la IP es renova i continua descarregant sense esperes..
Si señor,molt bon SOFT..
Este programa es molt complet,es el que utilitzem cuasi tots,i té moltes funcions...Ademés de guardar videos,pots clavarli Scripts per a reiniciar el router cuant acabe de descarregar de Rapidshare o algun hosting que et fatja esperar,aixina la IP es renova i continua descarregant sense esperes..
Si señor,molt bon SOFT..
Acabe de vorer que nian dos posts iguals,jeje..Weno,els dixe una semaneta per a que la gent debatixca i despres elimine un dels dos..Awww,vaig a vore LOST!!!
(lo que reparteix el retor) pos no havia vist l'altre post jeje
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
Per a mi es el millor programa de este tipus, ja fa molt k l'utilitze.
Els enllaços del Hot File tens k anar tu introduïnt el captcha, es una putà, no vos passa???
Els enllaços del Hot File tens k anar tu introduïnt el captcha, es una putà, no vos passa???
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
Si,a mi tambe em passa,i els de mediafire donen error..Peixet escribió:Per a mi es el millor programa de este tipus, ja fa molt k l'utilitze.
Per als de mediafire nia una solució que es un gestor no tan complet pero que funciona i es diu "Rdesc".
Jo sk de hon descarregue normalment (PCT Estrenos), ultimament estàn posant-ho tot en Hot File, i tin un poc inflades les castanyes, me baixat el FreeRapid a vore com va l'orgue, ja comentare.
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
A mi també em pasa aixo amb el hot file, intente no baixar res en ell. Bon soft
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.