Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 3 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 3 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Llistat de pelis de ciencia ficcio o futuristes
4 participantes
Página 2 de 3.
Página 2 de 3. • 1, 2, 3
Re: Llistat de pelis de ciencia ficcio o futuristes
ja ta!!,un altra volta,li dones a editar al primer comentari del post,i busques on posa "Post-it"..AwwFigus escribió:Qui sapia posar este post en xinxeta, quel pose que jo no eu trobe redeu.
Ei Joker respont-me al k et pregunte de la Peli de el Caballero Oscuro!!!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
Molt bona la del 5º elemento si señor.
- XXX
- A todo Gas la 1º
- Abierto hasta el amanecer 1, esta no es futurista pero es prou de ciencia ficcio
- Temblores 1. la dels cucs gegants k hi han per baix terra i es menjen a la gent guiats per les ondes sonores k emitixen. velleta pero bona
- XXX
- A todo Gas la 1º
- Abierto hasta el amanecer 1, esta no es futurista pero es prou de ciencia ficcio
- Temblores 1. la dels cucs gegants k hi han per baix terra i es menjen a la gent guiats per les ondes sonores k emitixen. velleta pero bona
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
Si tio, la de XXX era una passà, xo mera k la 2ª es roïn eh!!!! roïn roïn, k mal em cau el negre eixe k fa de protagonista, ara k va vingut al cap la pose en Zona Trunyo xo JA!!!!!!!
Eixa de temblores crec aver vist alguna vegà el trailer, xo ja et dic, aixo eu veus de nano i flipes en colors, xo ara ja es massa tart, jajajajajaja.
Estes pelis velles molen xk de efectes especials no sabien ni lo que eren, ahi va tot a base de artesania pura i dura, explosion de deveres, etc etc.... res de 3D Studio Max.
Un altra coseta Raul, posa les pelis k has anyadit al post inicial, aixin confeccionem una llista k es toca el basto.
Costestem al tema del Joker u com Juanan??????????
Eixa de temblores crec aver vist alguna vegà el trailer, xo ja et dic, aixo eu veus de nano i flipes en colors, xo ara ja es massa tart, jajajajajaja.
Estes pelis velles molen xk de efectes especials no sabien ni lo que eren, ahi va tot a base de artesania pura i dura, explosion de deveres, etc etc.... res de 3D Studio Max.
Un altra coseta Raul, posa les pelis k has anyadit al post inicial, aixin confeccionem una llista k es toca el basto.
Costestem al tema del Joker u com Juanan??????????
Peixet- lisensiado
ara k dius de velles ma vingut una al cap, "El Mostruo del armario". nose si vos sonara, yo menrecorde perke em feia molta por els armaris despues de vore esta peli. tu mira si tink memoria o me se va kedar marca esta peli, la vaig vore cuan anava a 2 o 3 de primaria ( nano nano), vaig agarrar la pigota i vaig estar una semana en casa, no menrecorde de res de la peli, nomes del titol i de k vaig estar molts anys tinguenli por als armaris, pero ara k ma vingut al cap la tornare a vore, arar probablement em faja risa perke els efectes flipes jajaja,
asi va un tros
asi va un tros
bataller- nini
Sorry,jeje,ske stic ocupadet..Pues lo del nick no va ser per la peli,(crec),mel vaig posar cuant tenia 21 anys , y va ser per a registrarme en algun foro, va ser el primer que sem va ocurrir jeje,aunque igual si que estaba influenciat per aixo,nop??jejejPeixet escribió:Supose k desde k las vore et va pegar x el nick de Joker no u com?? jejejejejeje, em va vindre al cap enseguida la 1ª vegà k tel vaig veure.
bataller escribió:ara k dius de velles ma vingut una al cap, "El Mostruo del armario". nose si vos sonara, yo menrecorde perke em feia molta por els armaris despues de vore esta peli. tu mira si tink memoria o me se va kedar marca esta peli, la vaig vore cuan anava a 2 o 3 de primaria ( nano nano), vaig agarrar la pigota i vaig estar una semana en casa, no menrecorde de res de la peli, nomes del titol i de k vaig estar molts anys tinguenli por als armaris, pero ara k ma vingut al cap la tornare a vore, arar probablement em faja risa perke els efectes flipes jajaja,
asi va un tros
El que més gracia fa es com responen els actors al vore el monstru, jo crec que deurien dasustarse un poc més, no? disparant els municipals, el monstru menjanse al muni amb un cap que a ixit d´un cap... si que faria risa, magradaria vore el monstru ixe qui estava dins, jaja.
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
I collo, aixo ho veu un nano i es caga en els pantalons, normal k et creara un trauma.
Ok Joker, ja sta tot clar.
Ok Joker, ja sta tot clar.
Peixet- lisensiado
Estes pelis son ochenteres com la mare k ho va parir.
- The Abyss, no men recordava jo d'esta veus!!!! es del tito Cameron, que bones pelis ha fet l'home este.
Va de extraterrestres k viuen en les profunditats marines i tal, lo k mes me se va kdar gravat es com baixaven a eixes profunditats, es posaven un tratge de astronauta i en ves de oxigen estava replet de un likit rosa, el tio k anava dins del tratge respirava eixe likit, JO DE NANO FLIPAVA!!!!! aixi al no haver oxigen dins del tratge, podien baixar a mes profunditat. Està considerà com a peli de culto dins de la ciencia ficció.
- The Ting, ja fa temps k volia vore-la, i l'altre dia va caure, desde k em vaig enterar d k ben prombte van a fer-li una precuela, no em vaig poder resistir. Va de el descubriment de un plat volador a la Antardida, i les coses k alli pasen, mola prou, està considerà com a peli de culto.
- El Navegante. Un xiket k va pel bosc, cau i cuant desperta ja han passat uns cuants anys, al pareixer ser ha caigut damunt de una nau espacial i ha passat alguna cosa amb el espai temps. He estat buscant esta peli una barbaritat de temps, la vaig vore de nano i em va agradar, i sempre men he recorda't d'ella.
Esta wapo este post, xk conforme vaig recordant-me d'elles vaig aportant-les totes, i algun dia les tornare a vore. Un 10 pa tu Raulet, x averte-se ocurrit esta gran idea
- The Abyss, no men recordava jo d'esta veus!!!! es del tito Cameron, que bones pelis ha fet l'home este.
Va de extraterrestres k viuen en les profunditats marines i tal, lo k mes me se va kdar gravat es com baixaven a eixes profunditats, es posaven un tratge de astronauta i en ves de oxigen estava replet de un likit rosa, el tio k anava dins del tratge respirava eixe likit, JO DE NANO FLIPAVA!!!!! aixi al no haver oxigen dins del tratge, podien baixar a mes profunditat. Està considerà com a peli de culto dins de la ciencia ficció.
- The Ting, ja fa temps k volia vore-la, i l'altre dia va caure, desde k em vaig enterar d k ben prombte van a fer-li una precuela, no em vaig poder resistir. Va de el descubriment de un plat volador a la Antardida, i les coses k alli pasen, mola prou, està considerà com a peli de culto.
- El Navegante. Un xiket k va pel bosc, cau i cuant desperta ja han passat uns cuants anys, al pareixer ser ha caigut damunt de una nau espacial i ha passat alguna cosa amb el espai temps. He estat buscant esta peli una barbaritat de temps, la vaig vore de nano i em va agradar, i sempre men he recorda't d'ella.
Esta wapo este post, xk conforme vaig recordant-me d'elles vaig aportant-les totes, i algun dia les tornare a vore. Un 10 pa tu Raulet, x averte-se ocurrit esta gran idea
Peixet- lisensiado
La de The Ting l´he vist jo, si que mola el post este si, podriem colocarles per ordre alfabétic, no?
i la del navegante te pinta destar també guapa.
i la del navegante te pinta destar també guapa.
Figus- Enjuto Mojamuto
Home, la de El Navegant, uapa, el k es diu uapa..... de nano si, xo ara......... es com la de El Monstruo del Armario, ara et fan riure, jejeje
Si no has vist la de Abyss, mira-la nen!!!!!
Si no has vist la de Abyss, mira-la nen!!!!!
Peixet- lisensiado
Ixa te pinta de ser més nova, o de tindre més presupost
Figus- Enjuto Mojamuto
Home!!!!! si es del tito Cameron, k asperes, 40 o 50€ igual k en la de El campamento Flipy????
Peixet- lisensiado
jaja
redeu PEIXOT, el primer misatje k vas posar al post (k per cert l'as borrat, cavronet) deia k si desafio total, k eren velles i tal i ara em poses estes k encara son mes velles?????
No digas nunca de esa agua no bebere.
menos mal k as entrat en rao i has vist k hi han pelis velles molt bones jejejeje
redeu PEIXOT, el primer misatje k vas posar al post (k per cert l'as borrat, cavronet) deia k si desafio total, k eren velles i tal i ara em poses estes k encara son mes velles?????
menos mal k as entrat en rao i has vist k hi han pelis velles molt bones jejejeje
bataller- nini
Ademés, no dius res de si velles o noves, es trata que sigen deste caracter, i mola prou este post, vinga convide a tot el mon a que vaja penjant, inclos el desaparegut, vicent, per favor, torna!!!
Figus- Enjuto Mojamuto
La madre de todos los corderos, que deu ens pille confesats, STAR WARS, com sens pot oblidar, si es la peli icon de esta clase, la mare de deu quin desastre, anirem a l´infern!!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Última edición por Figus el Jue Jun 10, 2010 12:30 am, editado 1 vez
Figus- Enjuto Mojamuto
bataller escribió:jaja
Eiiiii, k jo no vaig borrar cap missatge eh!!!!!! algún moderador aurà sigut, jo no.
Pues si tio, al principi dia, osti tu, pelis d'estes velles de acció, k les veus ara i t'agarra risa, xo a poc a poc a anat entrant-me la melancolia, i mera, he acabat posant pelis sux velles, pues encara vaig a posar-ne de mes velles, x a ser mes exactes, del 1967, flipa la gamba!!!!!!! kin peliculón cuant el vaig vore. Demà en la ofice fare un post boniket todo a su tiempo, k ara vull puntxar un rato, jejejejeje
Lo k diu Figus!!!!! k continue este post!!!!! que continue!!!!!!! k mola mogolló!!!!!!!
Peixet- lisensiado
No teu creuràs, xo jo encara no he vist el Episodio III, la tinc baixà en HD ja fa muntó de temps, xo em dona molta perea, ja k abans tinc k veure les altres 2 x a pillar-li el fil, i després acabar la saga amb la 4, 5 i 6, flipa sas!!!!! x aixo em dona tanta perea, jajajajaja
Peixet- lisensiado
Jo me les vaig xamar totes de tiro, i el episodio III me se va quedar enganxa, i dia ya me la baixare ja melabaixare, i ai sa quedat, per al meu gust, moooolt més bones la IV, V i VI, i per al meu gust, tens que voreles per ordre cronológic de la historia, no per quant les van traure, una recomanació meua, guañes moolt més si veus les més noves primer i despres les mes velles.
Figus- Enjuto Mojamuto
Sip, aixo es el k tenia pensat, vore-les en l'ordre k toca, 1er les mes noves i després les velles. Una volta Osuna em va dir k també volia fer-ho aixina, x a k tot tinga mes sentit i siga una historia lineal, xk del contrari......
X cert, saps xk el tito Lucas ho va fer aixi? primer va fer la 4, 5 i 6 i despres la 1, 2 i 3, eh?? eh?? es moooolt curiós.
Este tipo de pelis si k me les baixe en HD, encara k ocupen 8 GB, flipes en colors amb eixa resolució, veus fins el mes minim detall en textures, poros de la pell, cabell, fuà, es una passà, i en les escenes de lluita de naus espacials, fuà, aixo es pa llevar-se el sombrero, la gorra i la boina si fa falta.
X cert, saps xk el tito Lucas ho va fer aixi? primer va fer la 4, 5 i 6 i despres la 1, 2 i 3, eh?? eh?? es moooolt curiós.
Este tipo de pelis si k me les baixe en HD, encara k ocupen 8 GB, flipes en colors amb eixa resolució, veus fins el mes minim detall en textures, poros de la pell, cabell, fuà, es una passà, i en les escenes de lluita de naus espacials, fuà, aixo es pa llevar-se el sombrero, la gorra i la boina si fa falta.
Peixet- lisensiado
si a mi em varen agradar molt, i en especial la 4,5 i 6, com t´he dit.
si que magradaria voreles en ixa resolució si, les tres primeres no les tindra a hd, no?
si que magradaria voreles en ixa resolució si, les tres primeres no les tindra a hd, no?
Figus- Enjuto Mojamuto
Les tinc en HD-Rip, xo degut al k has iniciat a l'altre post de Perdidos, va a ser k te les tindràs k baixar tu, a i una altra coseta....
TORNAM LA CRIMPADORA XO JA!!!!!!!!!
TORNAM LA CRIMPADORA XO JA!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
El promés es deute.
Açi teniu la peli k vos comentava l'altre dia, de l'any 1967!!!! "nada más ni nada menos", QUATERMASS III; ¿QUÉ SUCEDIÓ ENTONCES?, un gran peliculón per a la època, prou bons efectes especial, podeu vore'ls al trailer, recordeu k es una peli del 67!!!!
Considerà una pelicula de culto dins de la ciencia ficció.
Et clava en una atmosfera de misteri k flipes, jo al.lucinava de nano, en una excavació de el metro de Londres, descobreixen un artefecte molt extrany, intenten obrir-lo, com no, i començen a pasar coses. Sux wapa la peli, si algu la vol, jo li la passe amb molt de gust.
Te un final molt poc corrent x a la època, no dic res mes, a vore si creant un poc de ambient de misteri, algú me la demana x a vore-la, jejejejeje.
Açi teniu prou de info sobre la pelicula, amb conte k conté SPOILERS!!!!!!!
Açi teniu la peli k vos comentava l'altre dia, de l'any 1967!!!! "nada más ni nada menos", QUATERMASS III; ¿QUÉ SUCEDIÓ ENTONCES?, un gran peliculón per a la època, prou bons efectes especial, podeu vore'ls al trailer, recordeu k es una peli del 67!!!!
Considerà una pelicula de culto dins de la ciencia ficció.
Et clava en una atmosfera de misteri k flipes, jo al.lucinava de nano, en una excavació de el metro de Londres, descobreixen un artefecte molt extrany, intenten obrir-lo, com no, i començen a pasar coses. Sux wapa la peli, si algu la vol, jo li la passe amb molt de gust.
Te un final molt poc corrent x a la època, no dic res mes, a vore si creant un poc de ambient de misteri, algú me la demana x a vore-la, jejejejeje.
Açi teniu prou de info sobre la pelicula, amb conte k conté SPOILERS!!!!!!!
Peixet- lisensiado
ostias neng, pues te bona pinta per a lo vella que es, nian molt més noves que no estan tan guapes a simple vista, em referisc a la calitat d´imatge, platons, com cauen les pedres i tot aixo, nian pelis dels 80 que estan prou menys curraes.
Figus- Enjuto Mojamuto
Cuant em portes la crimpadora, em portel el disc dur eixe teu dels xinos, i et grave esta i totes les de Star Wars en HDRip.
Peixet- lisensiado
Página 2 de 3. • 1, 2, 3
Página 2 de 3.