Buscar
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 4 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 4 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Argente - Registry Cleaner 1.5.5.2, limpiesa absoluta del registre
3 participantes
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.
Argente - Registry Cleaner 1.5.5.2, limpiesa absoluta del registre
Abans de instalar-lo vaig fer una prova, li vaig donar al CCleaner k li pegara una mirà al registre, 44 errors em va trobar, li vaig donar a cancelar, vaig instalar este magnific programeta, mes de 800 errors em va trobar el bandido en el registre!!!!!! mare de deu senyor!!!!!!!!
Argente RG 1.5.5.2 a Softonic
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
Re: Argente - Registry Cleaner 1.5.5.2, limpiesa absoluta del registre
Veus,jeje,si esque tot está en el registre xD...Peixet escribió:Abans de instalar-lo vaig fer una prova, li vaig donar al CCleaner k li pegara una mirà al registre, 44 errors em va trobar, li vaig donar a cancelar, vaig instalar este magnific programeta, mes de 800 errors em va trobar el bandido en el registre!!!!!! mare de deu senyor!!!!!!!!
Si voleu ferme cás, cuant tingueu algún problema utilitzeu el Combofix que está así en el foro i vorás si lleva runa això, es bestial lo poc que tarda i lo bé que et dixa el PC...
Sino pregunteuliu a figus com li anava el portatil despres de pasarli el Combofix
I que fa? els corregix?
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Utilitza el Combofix cuant tingues algún problema, desactives el antivirus , el executes , t'esperes 10min i a rular..Figus escribió:I que fa? els corregix?
No li lleve crédit al soft que a posat Xispa, pero veig molt menys engorrós fer el que jo dic
Tot es cuestió de anar provant, i triar el k millor resultat done.
Peixet- lisensiado
esteu digent deliminar coses, com les que laltre dia em vas llevar al meu pc dj? esque aixo es interesant, amés de que tanira més rapid i meñs perill de que te se penge, no? encara que windows no es penja mai.
SPOILER------
video presentació win 98
FIN DE ESPOILER-----
SPOILER------
video presentació win 98
FIN DE ESPOILER-----
Figus- Enjuto Mojamuto
Sip, el k jo entenc es que el en registre es queda molta runa, x exemple, instales un programa i en el registre es creen unes entrades, cuant desinstales eixe programa, en registre es kdn eixes entrades, k no porten a cap lloc, ja que el programa l'has desinstalat, estos programetes el k fan es k totes eixes entrades de registre innecesaries, el.liminar-les i reordenar les demés, rotllo una defragmentació. Es el k em dona a entende a mi tot el rotllo este del registre, no se, = estic ekivocat, i el Humo Negro es algo relacionat amb la precuela de Monstruoso, del mateix director, JJ Abrams.
Ara en conectar-se el arxienemic de Batman, k comente el percal, o en su defecto, DOOOOOOONG!!!!! EL HORACULO
Ara en conectar-se el arxienemic de Batman, k comente el percal, o en su defecto, DOOOOOOONG!!!!! EL HORACULO
Peixet- lisensiado
Ya toy aquiiiii xD xD.. ..Peixet escribió:Sip, el k jo entenc es que el en registre es queda molta runa, x exemple, instales un programa i en el registre es creen unes entrades, cuant desinstales eixe programa, en registre es kdn eixes entrades, k no porten a cap lloc, ja que el programa l'has desinstalat, estos programetes el k fan es k totes eixes entrades de registre innecesaries, el.liminar-les i reordenar les demés, rotllo una defragmentació. Es el k em dona a entende a mi tot el rotllo este del registre, no se, = estic ekivocat, i el Humo Negro es algo relacionat amb la precuela de Monstruoso, del mateix director, JJ Abrams.
Sip en el registre es mes o menys el que dius tú...
Apart el que fan els Virus,rootkits i malware,es instalarse en diferents directoris del PC,i estar com a ocultos,per example en C:, o en System32.Una vegada acomodats allí,es creen una entrada en el registre que fá que s'executen, ja que les finalitats de les claus del regedit son eixes..
Per a fer açò es tan simple com agafar un bloc de notes i escriure la ruta de la entrada,el valor a modificar,i la ruta on esta el virus,despres es guarda amb estensió .reg , executes i ell soletes es clava al registre..
També es pot clavar dins de un executable programat amb C o amb cualsevol idioma, o; pot ferse desde la consola de comandos de MS-DOS..
Si voleu fer la proba,executeu "regedit", busqueu la carpeta Software/Microsoft/Current Version/Run , feu click dret i creeu una entrada, li doneu de valor 1 , i en la ruta escriviu C:\Windows\notepad.exe.
D'aquesta manera , cada vegada que inicies el PC s'executará el bloc de notes automáticament...Pues feuse la idea que per a tots el recursos es igual i es tan simple com això...Quina caca de Sistema Operatiu eh?jejej
Que hable, te invocamos!
Figus- Enjuto Mojamuto
Mare de deu, si k es fàçil fer mal si, cuant veus estes coses es cuant realment te n'adones de la caca de sistema operatiu k utilitzem, mare de deu, estem venuts!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
I tant que saben, i estes coses per que no les solucionen, tio, si un simple tio (el malo de batman) que sapiga totes estes coses, i els ingeniers de maicrosoft no saben arreglaro? o no volen? estes coses son les que no pasarien en un MAC?
Figus- Enjuto Mojamuto
Amb el Win7 es soluciona este aspecte,no del tot, pero ja no es un colaor..Amb el MAC o LINUX no pasaríen,ja que MAC i LINUX treballen igual peruqe els dos estan basats amb UNIX...El tema está en que no hi ha soft,aunque cada vegada hi ha mes coses...Jo utilitze prou LINUX i em té enamorat xD,jeje..Figus escribió:I tant que saben, i estes coses per que no les solucionen, tio, si un simple tio (el malo de batman) que sapiga totes estes coses, i els ingeniers de maicrosoft no saben arreglaro? o no volen? estes coses son les que no pasarien en un MAC?
Tambe es pot optar per posar algún tipo de cortafuegos, que cada vegada que intente modificar el registre t'avise i et diga quina clau vol instalarse allí,amb el Spybot noseque (eta asi en el foro que el vaig posar jo) fa eixa funció..El problema es que dona prou per el sac,ja que cada dos per tres está botante el programa diguente tal i cual,i la majoría de vegades no entens el que posa.
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.