Buscar
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 2 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 2 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
man baixat al nivell 1 mw2
4 participantes
man baixat al nivell 1 mw2
Me conectat al live amb el meu perfil, i ma trobat en la sorpresa de que jo el tenia pel 23 i ara estic pel 1, sera per que le pujat amb la flasheja i ara meu han rebentat aixo? o que pot haber pasat?
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Re: man baixat al nivell 1 mw2
Pero en quin perfil teníes el rango 23,en el Ivix? o en el "lacestaquerie"??...Si te l'an baixat en el mateix perfil es fácil,pot ser que hajen detectat que as jugat en una copia pirata,i pensen que as trucat el rango,o alguna pillada...Yo em faría un perfil només per a jugar online...Figus escribió:Me conectat al live amb el meu perfil, i ma trobat en la sorpresa de que jo el tenia pel 23 i ara estic pel 1, sera per que le pujat amb la flasheja i ara meu han rebentat aixo? o que pot haber pasat?
PD: Jo estic en el rango 52 xDD..En el PC,me passat un findesemana mes atrapat que l'(lo que reparteix el retor),jaja..
en el de la cesta, en el de ivnix no, avorem, ue postejat en el eol, avore quem diuen, de moment no man tret trellat. ja me comprat el pack de 12 mesos, 33 e ma costat
Figus- Enjuto Mojamuto
Pues segons estan diguente,son independents el rango del LAN al rango del LIVE,aunque yo crec que no,pero weno.Figus escribió:en el de la cesta, en el de ivnix no, avorem, ue postejat en el eol, avore quem diuen, de moment no man tret trellat. ja me comprat el pack de 12 mesos, 33 e ma costat
http://www.elotrolado.net/hilo_me-he-conectado-al-live-y-me-han-bajado-el-nivel-mw2_1456529
pues els del eol tenen raooo! xk si son independens
el perfil lan es el mateix k el de pantalla dividida! i el perfil online es diferent a este! xk el online esta guardat en el perfil k gastes x al live.. o se xk jo cuan me conecte en la play el nivell mix al 1 i cuan me conecte al ps network mix el meu nivell nse si stk x el 49 pujat a vase de juar.. haha aixina k juanan no ten vas molt! ja falta poc pa agarrarte!
en el de lan tinc el nivell 63 xk me va pegar x conectar 4 mandos i fer matança a tirs al cap! haha parle de la play!
la xbox es igual segur!
aixina k joker no dudes del foro eol jaja! adeuuuu
el perfil lan es el mateix k el de pantalla dividida! i el perfil online es diferent a este! xk el online esta guardat en el perfil k gastes x al live.. o se xk jo cuan me conecte en la play el nivell mix al 1 i cuan me conecte al ps network mix el meu nivell nse si stk x el 49 pujat a vase de juar.. haha aixina k juanan no ten vas molt! ja falta poc pa agarrarte!
en el de lan tinc el nivell 63 xk me va pegar x conectar 4 mandos i fer matança a tirs al cap! haha parle de la play!
la xbox es igual segur!
jejej,ja vaig per el 54 xD,i lo que em keda de faena esta vesprada jajaj..Vaig fer 11 baixes seguides y me van donar un "Avion furtivo",quina ambiscá neng ..Weno,me las piro.."UAV ENEMIGO AVISTADO"...borjam escribió:pues els del eol tenen raooo! xk si son independens
la xbox es igual segur!
harriers enemigos, ja vaig pel 18 en online, jiji, juge en equipo, i sempre quede dels ultims, soc molt roin redeu, em dure a trabuc a casa per a que hem done dos clases
Figus- Enjuto Mojamuto
ara jugaras poc,jeje,stas en la caseta???jo ja li e pegat la volta i vaig per el prestigi 1 en el rango 15 xDFigus escribió:harriers enemigos, ja vaig pel 18 en online, jiji, juge en equipo, i sempre quede dels ultims, soc molt roin redeu, em dure a trabuc a casa per a que hem done dos clases
Va Jose que dasi dos dies ja tindras un rango de por
Jo estic encara en el 31
Jo estic encara en el 31
Mira- Admin
Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
Humor : Em ric asta de la meua sombra
Com??no tenies 8 prestigis??jeje..vols que el truque un save?? xD,no val la pena,et dirán de tot per el Xlink kai,jejej,jo començaré en el rango nº1,ja que me vaig carregar tot lo del HD grácies al Xport jaja...Mira escribió:Va Jose que dasi dos dies ja tindras un rango de por
Jo estic encara en el 31
Churro el de valla, en la ps3, a fet els 10 prestigis i va pel nivell 70 ja fa 5 mesos, te totes les armes en camuflaje otoño, i cuasi tots els desafios desbloquejats, ademes de tots els tituls i emblemes a falta de uns 10 en total per desbloquejar, que ta paregut? te 27 dies jugats, la mare que la parit.
saluts desde la platja d´oliva, aço de les telecomunicacions inalambriques cada vega es millor, no u com??
saluts desde la platja d´oliva, aço de les telecomunicacions inalambriques cada vega es millor, no u com??
Figus- Enjuto Mojamuto
Ya vaig parlar en ell el altre dia i meu va comentar,es veu ke es te ke arrear unes viciaes de por,aunke nian trucos i bugs per a fer els prestitgis molt apresa,si buskes per la red hi ha moltes coses ke son completament legals,encara ke no val la pena ja que el carregues la experiéncia del joc...
Jo stic arreanli al Singularity,que cacho joc neng,ke flipada,es dels mateixos desarrolladors que el MW2,de Activision,i porta el motor Unreal de gráfics,una barrabasada de joc jeje,es pareix al Wolfenstein pero amb molt bons gráfics...
Jo stic arreanli al Singularity,que cacho joc neng,ke flipada,es dels mateixos desarrolladors que el MW2,de Activision,i porta el motor Unreal de gráfics,una barrabasada de joc jeje,es pareix al Wolfenstein pero amb molt bons gráfics...
No se si vos eu vaig comentar, pero no em varen baixar el nivell, va ser una confusió meua, eu tinc tot correcte.
Figus- Enjuto Mojamuto