¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» Jurassic World
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 Perfil
 FAQ
 Buscar
¿Quién está en línea?
En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado

Ninguno

[ Ver toda la lista ]


El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

4 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Figus Vie Sep 17, 2010 11:36 am

Com vas quedar en la peli, ja l´has vist?? conta que ens interesa
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  bataller Vie Sep 17, 2010 3:46 pm

si tio, caguen tot volia comentaro i no em vaig enrecordar.
vaig nar el dia de l'estrena. al final vaig nar a Alzira perke la sala es de les millors de la comunitat pa vore en 3D (ja obrire un post pa explicaro + o -)
les escenes de accios son flipants, i s'an grabat apostes pa ke es veguen en 3D i visgues l'accio.
Es diferent a les primeres, en les primeres era un 70% terror i un 30% accio. ara es mes o menys al contrari.
Lo unic k no mapaña, eske alomillor es tiren prou rato pa fer una escena i de repent donen per suposat un tros desena i pasen a unaltra, nose si mexplicat.
en les primeres van pas per pas en tota l'historia, en esta esta pasa laccio diuen k van a un lloc i de repent ja estan alli.
Ami magradat molt, lo unic k crek k li falten mes zombies donant sustos. i tambe s'an flipat masa en algunes coses.
pero la recomane, si eu de anar, neu a de Xativa k el sistema k gasten de 3D tambe es bo
bataller
bataller
nini
nini

Masculino Libra Mensajes : 828
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 38
Localización : Terrateig
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Figus Vie Sep 17, 2010 5:06 pm

perfecte, gracies per informar
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Peixet Vie Sep 17, 2010 5:09 pm

A la espera de el informe eixe respecte a la sala 3D de Alzira, a vore k es cou.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Peixet Lun Feb 07, 2011 11:44 pm

Ja l'he vist.
Jo li donaria un 6 o un 7 pa k no me s'anfade ningú, hi han escenes k son pa pegar-li una bascollà al director i un altra al productor, mare de deu tu.....
No aporta massa a la historia global, mes del mateix etc etc etc, ha sigut la excusa pa fer-la en 3D i llau. I del final k em dius??? mare deu, aixo kin final es???? Crec k acabare posant-li un 5'7 i llau, i si em tokem molt el nasos va a Z.T. i punt, jijijijiji
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  bataller Lun Feb 07, 2011 11:52 pm

yeeeeeeeeee, cuidaooooo eeeee.

ja eu vam comentar k la peli decepcionava un poc, pero no es lo mateix vorela en un cine 3D Xpand k en tacasa en una pantalleta de 15"
pa gustos colors. Pero ni te se ocurriscar posarla en Z.T. k vaig i et pegue foc!!!!!!
bataller
bataller
nini
nini

Masculino Libra Mensajes : 828
Fecha de inscripción : 25/01/2010
Edad : 38
Localización : Terrateig
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Figus Mar Feb 08, 2011 1:15 am

Avorem avorem quant la vega jo.... mare de deu quins anims...
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Peixet Mar Feb 08, 2011 11:59 am

Vale vaaaaaaaa, no la posare en Z.T. xo el cinkillo no li'l puja ningú, jijijijiji

Pareix ser k ja està confirmat k van a fer la 5, mes del mateix, escenes estupides en camara lenta x a k es vetga be el 3D i tot aixo, a vorem kin fiasco. Diuen k es estàn parlant amb els fans a traves de twiter x a vore k volen k ixca en la peli, mare de deu, res bo m'espere.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Peixet Jue Jun 09, 2011 6:07 pm

Li vaig passar l'altre dia a un amic la de Resident Evil Ultratumba i vaig tornar a vore el final, apareix algo k no m'avia donat conter cuant la vaig vore!!!!! vosaltres ho haveu vist? es en el final final
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Siiiiiii per fiiiiiiiii   - Resident Evil: Ultratumba- - Página 2 Empty Re: Siiiiiii per fiiiiiiiii - Resident Evil: Ultratumba-

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.