¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Temas similares
    Últimos temas
    » Jurassic World
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

    » Terminator 2 - Fails
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

    » La serie B sempre al acecho!!!!!!
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

    » Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

    » el enigma del cuervo
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

    » Men in Black 3
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

    » Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

    » L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

    » Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

    Navegación
     Portal
     Índice
     Miembros
     Perfil
     FAQ
     Buscar
    ¿Quién está en línea?
    En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado

    Ninguno

    [ Ver toda la lista ]


    El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    3 participantes

     :: Mòbils

    Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Peixet Lun Sep 06, 2010 10:10 am

    Si jo no gaste el mob pa conectar-me a internet, xk tink k estar constantment gastant bateria x a tindre conexió a aquestes linees??

    Pareix ser k tots el mobs de Yoigo estàn utilitzant les linees 3G de Movistar, ja que no volen sobrecaregar les GSM, els mobs venen capats de casa, i ja veus tu kina pirula et tens k montar x a poder llevar el coxino 3G al Nokia n97 mini.

    Si no voleu llegir-ho no fa falta, xo ja veus tu la parrafà que es:

    1) al tener el telefono, un code de yoigo, cuando lo conectava al nokia updater me decia que no habia actualizaciones para mi mobil. El caso es que tenia una version de firm muy antigua (5.71) y estava el mobil como "bloqueado" para que no detectase actualizaciones.

    2) necessitais instalar una aplicación que se llama Némesis y el PCsuite de nokia. Con el nemesis cambiaremos el product code y con el pcsuite actualizaremos al nuevo firm una vez hayamos "descapado" al telefono. Cambiar el product code no libera el telefono ni nada, simplemente lo descapa para que reconozca nuevos firms que se encuentran bloqueados por yoigo de serie.

    3) Una vez instalado el nemesis es muy facil y rapido cambiar el product code, si googleais un poco hay miles de tutos, lo que mas me costo fue encontrar el numero en si. Tambien buscando se encuentran, para saber el vuestro pongo este ejemplo para saber leer la informacion:
    0590155 06.90 RM-604 EURO-SP ES HOT PINK LATIN
    El 0590155 seria el product code para un nokia 7230 (porque ya buscas directamente el modelo de mobil que tienes), el mobil es de la zona euro (existe de Asia, etc. etc.), ES (esto son las siglas del pais, para españa ahora no recuerdo si era SP o ES, I italia, FR francia, etc.) i lo de HOT PINK seria porque el modelo seria el nokia 7230 PINK. Finalmente LATIN es letras latinas, existen la cyrilicas (rollo griego), arabigas, etc.

    4) cuando se cambiado el product code, se conecta el mobil al pc suite i a descargar actualizacion de firm, ahora donde antes no encontraba, ya encuentra. Seguir los pasos del programa i a correr. Si poneis un product code que no se corresponde, no pasa nada. Lo digo porque primero baje uno que era D o no se que letra, se me instalo el firm nuevo pero en idiomas de los paises norte-europeos, ingles, finlandes, noruego... Volvi a cambiar el product code y actualize de nuevo finalmente ok.

    O sea que provarlo sin miedo que no pasa nada, lo del product code se cambia en un segundo. Eso si, se recomienda que una vez se vaya a actulizar el mobil, este se encuentre con la bateria llena y enchufado a la corriente.

    Una vez realizados los pasos, el mobil ya no lleva un firm de yoigo, sino uno de oficial de nokia, i por tanto puedo:
    Poner cualquier idioma de españa: catalan, galego, euskera,
    Escoger Dual, 3G o GSM (lo que yo queria!!!)
    Modificar los accesos directos de los botones superiores (quitar la conexion a internet i poner por ejemplo la radio o la alarma), cosa que antes era impossible.
    ETC ETC...

    El ultimo firm oficial de nokia es el V6.90 RM-604 de 26 de febrero de 2010. I este es el que se me instalo cuando actualizé. Recordar tambien que una vez cambiado el product code, no se tendra que hacer mas, simplemente con el nokia pc suite i su aplicacion, nokia update ya serà suficiente.

    La bateria ahora me aguanta 2 o 3 dias mas que antes, pues tengo siempre el GSM puesto i por tanto no tengo el puto 3G xupandome energias inutiles. Ademas funciono con cobertura movistar pues yoigo no tiene GSM.

    El siguiente paso que estoy investigando, es que creo que este telefono tiene poca cobertura (pues en zonas donde otros mobiles tienen 3 rallitas, yo tengo 1, no entiendo porque (esto ya me sucedia antes de actualizar-lo).

    Espero que sirva un poquito de ayuda, pues con el google lo he terminado solucionando pero me he tirado un buen tiempo antes no lo he entendido. Ahora simplemente con el tutorial del nemesis esta echo.


    Doncs aixó, k em pareix a mi k en aixo del 3G no ho han acabat de açertar, es pensaven k anaven a revolucionar el mercat, xo pa mi, k lo unic k han fet es cagar-la, pa mi, pa lo unic k serverix el 3G, es pa gastar bateria i prou, pa res mes.

    Esta clar k si vols tindre internet en el mobil (sense wifi), doncs tens k passar x ahi, xo pa mi, un usuari normal i corrent, k el unic k vol es tocar i enviar sms, trobe el 3G un desgastabateries.

    K opineu?????
    Peixet
    Peixet
    lisensiado

    Masculino Aries Mensajes : 3345
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 41
    Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
    Empleo /Ocio : Pegar xispaes
    Humor : Em ric de mi mateix

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Joker_21 Lun Sep 06, 2010 12:45 pm

    No meu e lletgit tot,ni tampoc es que tinga molta idea sobre el tema...
    Pero,desde que van traure el 3g,s'ha nomenat sempre que gasta batería..
    El que no tinc clar es si utilitza altres coses com per example el GPS o alguna cosa més, per la meua part no vuic gastar ni un € en tarifes de dades,ni en conexións a internet,per que per example el meu X6 porta Wifi,ademés de GPS integrát i no em servix de res la conexió a internet ja que no la utilitze...

    Que tas pillat el n97??
    Joker_21
    Joker_21
    Admin
    Admin

    Masculino Aries Mensajes : 1639
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 38
    Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
    Empleo /Ocio : Joker_Hack
    Humor : Amarillo

    https://the-bunker.forosactivos.net

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Peixet Lun Sep 06, 2010 2:25 pm

    No, el navegador GPS no utilitza el 3G per a res, es coneix k ultimament la gent de Nokia està currant-se molt els mapes, i et clava els mapes de tota Espanya dins del mob, i aixi no fa falta k tingues k tindre el mob conectat a internet x a k vatja descarregant-se els mapes. Es com el Tom Tom, et baixes els mapes k volgues i llau, no li fa falta ningún tipus de conexió a internet. De any en any, li actualitzes els mapes x a k apareguen carreteres noves i coses aixi i arreando k es jerundio.

    El n97 mini es de Maria, ha fet una portabilitat de Simyio a Yoigo, i en 39 pavos tens mobil, accesoris per al cotxe, i demés, de putissima mare, una verdadera gangueta nen, en un contracte de 6 pavos al mes!!!!!!! i ara pues aixo, em toca a mi hackejar-li el mobil, jejejeje, a vore si m'aclarixc, jajajaja, "murindo y aprendiendo" jejejeje

    Ara mes avantet men fare uno de Yoigo jo tambe, el n97 mini esk m'agrada molt tio!!!!!!



    Peixet
    Peixet
    lisensiado

    Masculino Aries Mensajes : 3345
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 41
    Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
    Empleo /Ocio : Pegar xispaes
    Humor : Em ric de mi mateix

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Joker_21 Lun Sep 06, 2010 3:49 pm

    Esta molt chulo el movil ixe,uno que bé a clase en mi el té igual i esta molt bé,té moltisimes coses...
    Lo del GPS totalment d'acord,jo el tinc en el meu,i li e capat la conexió a internet i va de lujo,porta tots els mapes de España.
    Jo em vaig fer el X6 per Juliol o per ahí,i stic molt content de ell,apart del wifi i tota la parafernalia,pots conectarlo a la tv amb un simple cable de RCA+Video,o siga el de "roig,blanc,i groc",té 16gb de memòria interna,i lo que ma molat molt es que per a transferir archius del PC al movil,si no estan en el codec que toca,ell soletes els recodifica i tot,molt wapo neng.

    Si no vas a utilitzar Internet,hui x hui Nokia es una molt bona opció per no dir que la millor; si vas a utilitzar internet,pues está bé pillarse un HTC amb Android que son la canya també..
    Joker_21
    Joker_21
    Admin
    Admin

    Masculino Aries Mensajes : 1639
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 38
    Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
    Empleo /Ocio : Joker_Hack
    Humor : Amarillo

    https://the-bunker.forosactivos.net

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Peixet Lun Sep 06, 2010 6:28 pm

    Com esta el tema de passar arxius del PC al Mob?? recodifica?? no pillo scratch

    Aixo de poder conectar el mob a una tele te k molar un webo no? trau bona resolució u com?? k wai albino albino
    Peixet
    Peixet
    lisensiado

    Masculino Aries Mensajes : 3345
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 41
    Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
    Empleo /Ocio : Pegar xispaes
    Humor : Em ric de mi mateix

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Joker_21 Lun Sep 06, 2010 7:01 pm

    Peixet escribió:Com esta el tema de passar arxius del PC al Mob?? recodifica?? no pillo scratch

    Aixo de poder conectar el mob a una tele te k molar un webo no? trau bona resolució u com?? k wai albino albino
    Si tio,jaja,jo em vaig kedar flipat,pases algo i te ix un misatge de windows diguent ke es "es posible que no pueda reproducir este archivo en el movil,desea recodificarlo?",nose molt wapo,jaja...Sobre la resolucio no es gran cosa,tampoc tinc ni idea pero mola vore les fotos i els videos en la tele en gran jeje..
    Joker_21
    Joker_21
    Admin
    Admin

    Masculino Aries Mensajes : 1639
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 38
    Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
    Empleo /Ocio : Joker_Hack
    Humor : Amarillo

    https://the-bunker.forosactivos.net

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Peixet Jue Sep 09, 2010 11:34 am

    El X6 k te l'has fet en Vodafone??? com esta el tema x a lliberar-lo, k = men pille un, si tot va be.
    Peixet
    Peixet
    lisensiado

    Masculino Aries Mensajes : 3345
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 41
    Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
    Empleo /Ocio : Pegar xispaes
    Humor : Em ric de mi mateix

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Mira Vie Sep 10, 2010 9:31 pm

    Uns cuants dies despres conteste jo per asi.
    El gps no utilitza per a res la conexio 3g, pero per defecte ve activat el agps en mes del integrat i este si que utilitza la transferecia de dades per a fer una triangularitzacio del terminal i detectar molt mes prompter la seua localtzacio, aixi que en cuidao
    el millor es entrsr directament a conecio de dades i llevar tots els punts de acces, sols deixar els wifi i els nesesaris per a enviar algun mms.
    despres Ivan, per acambiar el product code com mas dit tu es un rollo, el millor es utilitzar el phoenix que es el software que utilitzen en la casa nokia per a reparar els terminals, es ilegal, pero mira, va molt millor que cualsevolaltre per a camviar el product code i per a actualitzar els mobil al firm que buiges mes recent, aixi si, un firm que no estiga hackejat
    .
    Si vols posarli un firm hakcejat deus de utilitzar el jaff de odeon, que es un software que utilitzen per a lliberar terminals i mes coses.
    tinc moltissimes mes coses a dir de totes les preguntes que as fet, peo crec que extendrem asi no es pot comparar a fer la xarradeta cualsevol divendre en la barra de l'encontre, aixi que tu diras, un suket te la culpa de que teu explique tot pass a pas
    de"" i bon cap de setmana a tots!!
    avatar
    Mira
    Admin
    Admin

    Masculino Virgo Mensajes : 655
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 38
    Localización : Penya Mira
    Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
    Humor : Em ric asta de la meua sombra

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Peixet Mar Sep 21, 2010 10:15 am

    Mira escribió:
    ..., peo crec que extendrem asi no es pot comparar a fer la xarradeta cualsevol divendre en la barra de l'encontre, aixi que tu diras, un suket te la culpa de que teu explique tot pass a pas
    de"" i bon cap de setmana a tots!!

    Ni el dia 10 (divendres) k vas postejar el missatge este, ni el divendres 17 t'he vist el pel per l'Encontre, aixi es k anem espavilant i anem ixint mes de casa, k el dia menys pensat el caurà l'encofrat damunt!!!!!!!!!!!!!!
    Peixet
    Peixet
    lisensiado

    Masculino Aries Mensajes : 3345
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 41
    Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
    Empleo /Ocio : Pegar xispaes
    Humor : Em ric de mi mateix

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Mira Mar Sep 21, 2010 12:25 pm

    Peixet escribió:
    Mira escribió:
    ..., peo crec que extendrem asi no es pot comparar a fer la xarradeta cualsevol divendre en la barra de l'encontre, aixi que tu diras, un suket te la culpa de que teu explique tot pass a pas
    de"" i bon cap de setmana a tots!!

    Ni el dia 10 (divendres) k vas postejar el missatge este, ni el divendres 17 t'he vist el pel per l'Encontre, aixi es k anem espavilant i anem ixint mes de casa, k el dia menys pensat el caurà l'encofrat damunt!!!!!!!!!!!!!!
    Xe fes-me la perdudeta de rigor cuan tingues que anar, o fem com abans, que cap alla les 8 passaba per tacassa i ens anavem, no?
    avatar
    Mira
    Admin
    Admin

    Masculino Virgo Mensajes : 655
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 38
    Localización : Penya Mira
    Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
    Humor : Em ric asta de la meua sombra

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Peixet Mar Sep 21, 2010 1:06 pm

    Home, jo fallar no falle a la fresca del divendres, pa mi es com pa les weles la missa 12 del diumenge.
    Peixet
    Peixet
    lisensiado

    Masculino Aries Mensajes : 3345
    Fecha de inscripción : 21/12/2009
    Edad : 41
    Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
    Empleo /Ocio : Pegar xispaes
    Humor : Em ric de mi mateix

    Volver arriba Ir abajo

    Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir Empty Re: Discusió al canto. El 3G, eixe gran enemic a abatir

    Mensaje  Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Volver arriba Ir abajo

    Volver arriba

    - Temas similares

     :: Mòbils

     
    Permisos de este foro:
    No puedes responder a temas en este foro.