¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» Jurassic World
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 FAQ
 Buscar
¿Quién está en línea?
En total hay 3 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 3 Invitados

Ninguno

[ Ver toda la lista ]

El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje

4 participantes

:: DJ Zone

La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Empty La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje

Mensaje  Peixet Jue Sep 09, 2010 2:23 pm

Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Empty Re: La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje

Mensaje  Joker_21 Jue Sep 09, 2010 2:48 pm

Una de estes sem de fer Peixet...
Vaig estar en el V3 en la pobla del Duc el Divendres pasat (en lo que era Exodos),i vaig entrar dins la cabina i em vaig kedar prou flipat...
El filpat del amo s'ha montat una cabina que son animalaes.
Tenia un imac i un macbook pro,uno amb el traktor i el altre amb el serator,tambe tenia una controladora numark per a manejar el serator,
dos technics 1200 mk2 amb els vinilos per a controlar el traktor,dos Pioners de CD,no recorde el modelo exacte,pero era dels que la rodeta gira com si fora un vinilo...I despres un mesclador Rodec,paregut al que hi habia en el albades,o en Revival,vamos de ixos que valen un dineral....

Aixo si,li fallaba el sonido,anaba prou curtet de altaveus i etapes,em va dir que anaba a comprar dos torres,pero la cabina era una animalada tio,jaja,que flipat esta el macarro del hostia..xDDD

OFF TOPIC: Sem a trencat el teclat del sobremesa,no puc escriure accents,no se perque hosties,jeje..
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje Empty Re: La Hercules ja es queda arrere, jejejejeejje

Mensaje  Peixet Jue Sep 09, 2010 2:55 pm

Macarró s'ha fet l'amo de Exodos??????? aixo no ho sabia jo!!!!!!!! i k ha fet remodelar tota la discoteca???? mare de deu, si no s'ha gastat un dineral la tornaran a tancar!!!!!! conta conta!!!!!!!!!!
Kina musica posen?? paxangueta?? conta conta!!!!!!!!!!

Si no pots posar accents es x culpa de un virusillo, a mi em va passar, tens k baixar-te un programeta aposta pa el.liminar-lo.
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  Joker_21 Jue Sep 09, 2010 3:07 pm

Si tio,els accents es posen dos vegades ´´´´ jaja,ja e vist per ahi que es el bugbear,ara pegare una mirada a vore si el lleve,estic pasanli el NOD pero a vorem,jeje.Quin programa li vas posar tu per a llevaro??,....

Realment no s'ha quedat tot exodos,es nomes la sala on tiraven pachanga,aixo que pareixia una cova,jaja,el altra part crec que tambe esta oberta i se diu V2,pero no la vaig vorer,man dit que s mes de tranki...Pues posaven musica revivalera a ratos,algo de remember,algo de hard-dance etc...Tralla en van tirar,pero cansonetes velles,jeje..Aunque per lo que es veu es monten bones festes alli,igual posen hardcore,que house,si me van dir que anara a punchar un dia si volia i tot jaja,i el mateix dia me van dir que si volia toketjaro un rato,pero pasava,ni habia gent per alli i tal,i fa temps que no eu toke i no volia fer molt el ridicul jejejej..

Weno,com lleve el gusano este?´´´´´´´´ jejeje
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Peixet Jue Sep 09, 2010 3:29 pm

Redeu redeu, doncs no sabia jo aixo de V3 i V2, es tindrem k asomar a vore k es cou, k els de la Pobla son molt festeros.

El programeta es diu DT-Kill, googletja i voràs com ho trobes.
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  Joker_21 Jue Sep 09, 2010 6:37 pm

Grax per él proaméta jejeje..lól ja puc escriure acceents,me imatginat que era un bicho i e agafat totes les entrades del regedit i me les e carregat,al pareixer ser era un .exe msgrmsn.esx que estava donant per el cúl...Ja furula bé açò,jeje..
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Figus Vie Sep 10, 2010 12:14 am

Arredeu, entonces macarro a obert aixo?? pues podríem asomarse.

Qui esta punxant per allí?

Pues per el que tu dius, la cabina perfectament li a pogut costar uns 12000 aurelios, no?

el dia 18, ja que jo ni esta setmana que ve, ni dací dos setmanes puc anar a central, els meus amics van a masia, voleu que sasomem?
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Mensaje  Joker_21 Vie Sep 10, 2010 12:53 am

Si no fan alguna festa sol estar prou mort per el que es veu,jeje,pero mola,no pagues entrá ni res jaja,es un puto antro xDD..A Masía no vaig jo ni paganme jeje,si es feu el ánim de asomarse a Revival,o cuant fatjen alguna festeta Sound Factory o algún rollo que no siga tot Hardcore,conteu en mi,ja que últimament estíc prou demelenát jaja...
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Peixet Vie Sep 10, 2010 10:53 am

Ei Figus, els teus amics van el dia 18 a Masia dius??? i tu no pots anar??? caguen tot, jo tinc ganes de asomar-me x Segorbe, a vore els gitanos en garrot, k segur k ara hi ha molts, al ser les festes i aixo.

A La Pobla tambe m'agradaria asomar-me, xo si fan alguna festa o algo, xk sinó, el antro eixe sera pafetillo rollo Encontre i llau, amb bona musica, xo pafetillo i llau, i jo vull pegar 4 bots i fer 4 tijeritas!!!!!!! jajajajajaja

Ja digueu!!!!!!!!!!
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  Joker_21 Vie Sep 10, 2010 11:28 am

Clar ,al V3 nia ke anar cuant siga alguna festa,allí fan una festa que es diu Maniac Festival,i es peta prou,cuant la fatjen avisaré jo per así...
PD: Un 10 per al Peixot que a arreglat el post dels temazos house jeje...
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Peixet Vie Sep 10, 2010 11:58 am

I la festa eixa de k va? com t'enteres de k la fan?? cuant? xk? hon? ki?

Al final vas utilitzar el DT-Kill o entrant al registre i el.liminant totes les entrades?
Si el.limines totes les entrades de registre no et pots carregar alguna cosa? com esta el tema? cuant? xk? hon? ki?
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  Joker_21 Vie Sep 10, 2010 12:00 pm

Peixet escribió:I la festa eixa de k va? com t'enteres de k la fan?? cuant? xk? hon? ki?

Al final vas utilitzar el DT-Kill o entrant al registre i el.liminant totes les entrades?
Si el.limines totes les entrades de registre no et pots carregar alguna cosa? com esta el tema? cuant? xk? hon? ki?
jajaj,li vaig pasar el CCleaner i el Nod,ja que el registre si saps de aon bé exactament el problema eu pots solventar,pero sino com tu dius es perillòs,de totes maneres abans de fer pirules per el regedit es combenient fer un backup....

Lo del Maniac Festival eu anuncien per el tuenti de ves en cuant,jo no e anat,el Tato sí,pero jo e vist fotos del garito en cuestió i es veía prou petat,apart de que en ixes festes solen tirar mes tralla que altra cosa,pero weno,supose ke hi haurá de tot...
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Mensaje  Peixet Vie Sep 10, 2010 12:14 pm

En el tuenti dius????? redeu, i jo sense reds socials, bo, m'esperaré a k ho postejes en el Bunker i llau.
Tralla dius?????? tralla a la Vall d'Albaida, aixo no meu perc jo x res home!!!!!!!!! ja estas entrant tots el dies al tuenti pa vore si hi ha algun evento o algo!!!!!!!!

Aleshores doncs, el DT-Kill no el vas utilitzar????
Peixet
Peixet
lisensiado

Mensaje  bataller Lun Sep 13, 2010 1:35 am

Joker_21 escribió:Una de estes sem de fer Peixet...
Vaig estar en el V3 en la pobla del Duc el Divendres pasat (en lo que era Exodos),i vaig entrar dins la cabina i em vaig kedar prou flipat...
El filpat del amo s'ha montat una cabina que son animalaes.
Tenia un imac i un macbook pro,uno amb el traktor i el altre amb el serator,tambe tenia una controladora numark per a manejar el serator,
dos technics 1200 mk2 amb els vinilos per a controlar el traktor,dos Pioners de CD,no recorde el modelo exacte,pero era dels que la rodeta gira com si fora un vinilo...I despres un mesclador Rodec,paregut al que hi habia en el albades,o en Revival,vamos de ixos que valen un dineral....

Aixo si,li fallaba el sonido,anaba prou curtet de altaveus i etapes,em va dir que anaba a comprar dos torres,pero la cabina era una animalada tio,jaja,que flipat esta el macarro del hostia..xDDD

OFF TOPIC: Sem a trencat el teclat del sobremesa,no puc escriure accents,no se perque hosties,jeje..

esta molt loco el tio macarro. cuan vages li dius k coneixes a raul de terrateig jjaja em fet algun festivalet en la caseta de un amic
bataller
bataller
nini
nini

Masculino Libra Mensajes : 828
Empleo /Ocio : electricista de cable gros

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado