Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
UTILITZAREU LINUX ALGUNA VEGADA?? XD
3 participantes
:: Linux
Página 1 de 1.
UTILITZAREU LINUX ALGUNA VEGADA?? XD
Pues bueno,ultimament me fet prou "pro Linux" supose que si el tio este de ací vaix em coneguera estaría encantat de la vida de la propaganda que li faig,jejeje....
E pensat en obrir un post amb fotos de captures de pantalla que trobe per ahí,o meues,i informació sobre programetes que estan molt bé i que son gratuíts,mes que rés per a intentar conveservos que probeu este SO que per a mi es una auténtica flipada i un mòn apart...
Si no voleu instalarlo en el PC directament,podeu instalarse el Virtual Box que esta en el apartat de Soft Lliure,que per çèrt,no be a cuento pero ja no és de Sun systems,ja que sun systems la comprat Oracle...jeje..
El virtual box va molt bé ja que emula un pc al 100% i pots escuadriñar,o rebentar un SO sense tindre pòr de estropear el pc...
Aniré posant cosetes...
E pensat en obrir un post amb fotos de captures de pantalla que trobe per ahí,o meues,i informació sobre programetes que estan molt bé i que son gratuíts,mes que rés per a intentar conveservos que probeu este SO que per a mi es una auténtica flipada i un mòn apart...
Si no voleu instalarlo en el PC directament,podeu instalarse el Virtual Box que esta en el apartat de Soft Lliure,que per çèrt,no be a cuento pero ja no és de Sun systems,ja que sun systems la comprat Oracle...jeje..
El virtual box va molt bé ja que emula un pc al 100% i pots escuadriñar,o rebentar un SO sense tindre pòr de estropear el pc...
Aniré posant cosetes...
Re: UTILITZAREU LINUX ALGUNA VEGADA?? XD
Molt interesting tot!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
si el meu hd del portatil tingera més capacitat si quel tindria, pero de moment el xp de de (mujer de moral distraida) mare.
a la próxima formateja anira el 7 i ya ba quel mates
a la próxima formateja anira el 7 i ya ba quel mates
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Tot excuses de mal pagaor figus,jeje,en un pc amb 40gb de HD tinc WinXP i Debian instalat,i encara em sobra llòc,jeje,ademés que pots utilitzar el virtual box...
jo tinc mogollo de programes instalats, adobe complet, office complet, macromedia, autocad, editors de video, etc etc, necesite 10 g per al win, mes 15 o 20 per a programs, despres tot el que mabaixe, fotos que tinc 20 gb de fotos, series, executables de programes, etc etc
Figus- Enjuto Mojamuto
Pues la veritat no se per a que vols tantes coses si la mitad ni les utilitzes jeje,per exemple te dic jo que el oficce la mitad de les coses no les gastes,ni el outlook,ni el acces etc....Figus escribió:jo tinc mogollo de programes instalats, adobe complet, office complet, macromedia, autocad, editors de video, etc etc, necesite 10 g per al win, mes 15 o 20 per a programs, despres tot el que mabaixe, fotos que tinc 20 gb de fotos, series, executables de programes, etc etc
Pero weno,el post este va destinat mes que res a enseñarvos "alternatives" a programes que soleu utilitzar i que amb linux son gratis,alternatives a programes com office,photoshop,autocad etc...en Linux son GRATIS,i a que vetjau les apariències de escritori,els entorns de treball,etc....
Podria argumentar tambe moltes mes coses com seguritat,sistemes de fichers etc...que son molt millors que es de WINDOW$,ademés de que treballes amb una memòria SWAP que fa que el PC vatja molt més apresa ja que funciona com a memòria RAM,etc... Pero no es el cás,vuic fer-ho un poquet mes didactic i enseñarvos lo entretingút que pot arribar a ser el SO este jeje..
Menos el que has dit tu, aixo del office, tots els altres programes els solc utilitzar al 100 %.
En tot el que tu dius tens rao, jo en el modul vaig donar linux, i anava de maravilla, ja que cada vega que ens fea falta una aplicació anaem al centre de descarges de linux i trobaes 5 aplicacions diferents per a reproduir musica, per a vore pelicules, per a llegir i editar pdf, per a dibuixar, editar textos, etc etc etc, bueno ja sabeu tot el que pot fer una computer
En tot el que tu dius tens rao, jo en el modul vaig donar linux, i anava de maravilla, ja que cada vega que ens fea falta una aplicació anaem al centre de descarges de linux i trobaes 5 aplicacions diferents per a reproduir musica, per a vore pelicules, per a llegir i editar pdf, per a dibuixar, editar textos, etc etc etc, bueno ja sabeu tot el que pot fer una computer
Figus- Enjuto Mojamuto
La meva opinió al respecte es:
Cambiar de SO costa molt, al menys parle per mi, no tinc ni p. idea de Linux, i començar ara a fuçar-lo em dona un poc de gosera, encara k un poket si k el fuse xo no molt.
Els programes k utilitze en Windows mels conec, i x aixo m'agraden tant, si cambie de SO, i cambie de programes, tinc k arrear-me moltissimes hores fins aclarir-me, i eixa es la principal desventatja de estar viciat a Windows, no vols cambiar senda vella per no vella.
A tu Joker, com en classe has tingut k fusar el Linux x cocos, doncs et resulta molt mes pràctic i utilitzar-lo, ja k no tenies altra alternativa, aprendre o apendre, xo els demés no estem en eixa situació, per a nosaltres, Linux es un SO k està ahi, k es molt mes potent i efectiu k el Windows, xo k "nos hecha un poco para atrás" tindre k començar desde 0.
Em pareix molt be el teu intent de inculcar-mos el Linux, jo vull clavar-me amb ell, xo encara no he vist el moment, pero "a todo le llega su hora".
Be nois, aixo era el k volia comentar, espere no haver ofés a ningú.
Linux 4ever!!!!!!!!!!
Cambiar de SO costa molt, al menys parle per mi, no tinc ni p. idea de Linux, i començar ara a fuçar-lo em dona un poc de gosera, encara k un poket si k el fuse xo no molt.
Els programes k utilitze en Windows mels conec, i x aixo m'agraden tant, si cambie de SO, i cambie de programes, tinc k arrear-me moltissimes hores fins aclarir-me, i eixa es la principal desventatja de estar viciat a Windows, no vols cambiar senda vella per no vella.
A tu Joker, com en classe has tingut k fusar el Linux x cocos, doncs et resulta molt mes pràctic i utilitzar-lo, ja k no tenies altra alternativa, aprendre o apendre, xo els demés no estem en eixa situació, per a nosaltres, Linux es un SO k està ahi, k es molt mes potent i efectiu k el Windows, xo k "nos hecha un poco para atrás" tindre k començar desde 0.
Em pareix molt be el teu intent de inculcar-mos el Linux, jo vull clavar-me amb ell, xo encara no he vist el moment, pero "a todo le llega su hora".
Be nois, aixo era el k volia comentar, espere no haver ofés a ningú.
Linux 4ever!!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Aixo com es k no dius res Joker, no estaràs ofés x haver dit 4 coses del teu estimat Linux no?
Esque es la veritat, xo sense ànim de ofendre.
Peixet- lisensiado
Que va tio,jeje,jo ja no m'ofenc per rés home,xD..Peixet escribió:Aixo com es k no dius res Joker, no estaràs ofés x haver dit 4 coses del teu estimat Linux no?
En gran part del que dius tens raó,jo eu plantetje per el tema de que "si vinguera un extraterrestre i mos vetjera que tenim dos opcions,una pagant i l'altra de bades" ens diria que som tontos..
Pero tens molta raó en tot,hui en día está cuasi tot pensát per a windows,pero també es veritat que LINUX a evolucionat de una manera bestial,i cada vegada té més coses i el utilitza mes gent i en mes llocs.
També comentar que abans de anar a classe ja el tenía instalat i el fusaba,pero clar,en classe e aprés molt,ja que hi ha tres o cuatre frikis (un dells jo) que el utilitzem prou i intercambiem molta info sobre el tema.
Perque en realitat el que fem en classe basat en UNIX/LINUX es molt,molt aborrit,fer Scripts per a traure informació sobre proçesos de entrada i sortida,memòria virtual,sistemes de fichers etc...
Per aixo e comentat que este post no el vuic encarar a això,sino a enseñarvos programetes i cosetes xules que al igual que en windows podeu fer en linux..
Pero todo a su debido tiempo,jeje,que vaig de cap ultimament i apenes tinc temps per a entrar al foro.
Ok, doncs m'alegre, ja estava jo pillant rotllos, jejejejeje
Doncs cuant tingues programes wapekos pal Linux els vas postejant i anirem comentant a vore k tal.
Au noi!!!!!!!
Doncs cuant tingues programes wapekos pal Linux els vas postejant i anirem comentant a vore k tal.
Au noi!!!!!!!
Peixet- lisensiado
:: Linux
Página 1 de 1.