Buscar
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 3 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 3 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Only "sonido matinal"
4 participantes
:: Tot Trance
Página 1 de 1.
Only "sonido matinal"
Ale va, asi only "sonido matinal" "sonido Factory" eixos temazos k obrin en dia en factory, o encara k no es posarenen factory k tinguen eixe rollet.
ESTA LE TROVAT A L FACEBOOK DE RAUL PLATERO
BUFF LA PELL DE GALLINA, KIN TEMAZO
ESTE EN LULTIM ANIVERSARI FACTORY.... BUAA INEXPLICABLE LA SENSASIO
ESTA LE TROVAT A L FACEBOOK DE RAUL PLATERO
BUFF LA PELL DE GALLINA, KIN TEMAZO
ESTE EN LULTIM ANIVERSARI FACTORY.... BUAA INEXPLICABLE LA SENSASIO
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
Re: Only "sonido matinal"
ahi va alguno.. nose si son de factory pero tenen eixe puntet que el motiva cuan esta entrante la gana de anarten a casa
piposonajero- comenzando
Yeaa yeaaa yeaaaa jejej,bons temazos si señor!!
La de transa supernova la tinc en un vinilo que té 4 talls,els cuatre están wapissims...
La de Good Time també para per ahí perduda...
Oleee,continueu aixina gent jejej,ke açò va animanse!!
La de transa supernova la tinc en un vinilo que té 4 talls,els cuatre están wapissims...
La de Good Time també para per ahí perduda...
Oleee,continueu aixina gent jejej,ke açò va animanse!!
PD: Amb la nostálgia me enrecordat de un vinilo que tinc que en la portá hi ha un helicoptero,que está planchat nomes per una cara...es tracta de este,a vore si vos sona 100% Revivalero...
A este em molava clavarli algún pastelito en el vaixonet....
O el four to the floor,tota revolucioná desde el minut 1,(en el vinilo no marca el temps jeje)jejej
EDIT:
UN POKET MES DE "MAÑANITAS" PER ASÍ:
A este em molava clavarli algún pastelito en el vaixonet....
O el four to the floor,tota revolucioná desde el minut 1,(en el vinilo no marca el temps jeje)jejej
EDIT:
UN POKET MES DE "MAÑANITAS" PER ASÍ:
Maaaaaaare!!!!!!!! açi anem a tornar-se tots locos!!!!!!! vatja temassos de la pata xavals!!!!!!!! els tinc cuasi k tots, xo els k no, BAIXANT, i els k tinc, vaig a revisar x kines carpetes els tinc i posar-los en el lloc k mereixen, en la carpeta SUPER TEMASSOS!!!!!!! jajajajaja
Juanan!!!!!! t'as marcat un puntasso amb la de Mark van Linden - Sturm der Nacht, una de les millors cançons de la historia, cada cosa el k siga, minut 1:43, AIXO NO TE NOM!!!!!!!!!!!!!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Juanan!!!!!! t'as marcat un puntasso amb la de Mark van Linden - Sturm der Nacht, una de les millors cançons de la historia, cada cosa el k siga, minut 1:43, AIXO NO TE NOM!!!!!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
bufff estos temazos em donen escalofrios i tot xe, la ultima festa factory ne van posar un grapat destos i aixo era bestial.
ATENCIO AL MINUT 5:00
MINUT 4:11
dema mes k ja es tard
ATENCIO AL MINUT 5:00
MINUT 4:11
dema mes k ja es tard
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
La 1a k has posat son barbaritat, es mogolló energètica.
La 2a en la va posar el ti Armin en Utrecht, ja es un clàssic x a ell, jejejejeje
Min. 3:13
La 2a en la va posar el ti Armin en Utrecht, ja es un clàssic x a ell, jejejejeje
Min. 3:13
Peixet- lisensiado
Que be produeix Mijail també,son barbaritats...
Si Peixet,la de Mark van linden la vaig rebuscar prou,la tenía en un CD de Rockola Xativa,que al final posaven un poc de Techno y alguna trancereta...Molt wapa tio..
Si Peixet,la de Mark van linden la vaig rebuscar prou,la tenía en un CD de Rockola Xativa,que al final posaven un poc de Techno y alguna trancereta...Molt wapa tio..
Última edición por Joker_21 el Jue Dic 30, 2010 4:57 pm, editado 1 vez
K malajes k sou!!!!! cada vegà k li arree al play se'm posen els pels de punta!!!!!!!!! estes cançons son pa flotar un rato, jajajajajja
Peixet- lisensiado
tira fenmon un altra que encara son les 7 i mija ....
piposonajero- comenzando
Yeaaa la primera molt wapa tio,kins recuer2!!..La de More & More la posaven prou en Revival tambe i en Albades,un temazo,jejeje,la tinc en un promo per ahí jejej...
Ahí van tres clasicazos,la segona tambe la tinc en vinilo,tot un temazo!!jejej,no se si estarán ja o ke pero espere que vos agraden...Com diria peke el de revival "todo un cañón de discooooooo"...Feliç any Bunkeros!!
UN ALTRA PROU WAPA,NIA UN REMIX MES NOU PERO NO EL TROBE (MIN4 KIN ROLLET MES WAPO):
A ESTA LI VAN DONAR UN PREMI I TOT,EN EL SEU TEMPS VA SER MOLT IMPORTANT I ES TOT UN CLASSICÁS AUNQUE EN VERITAT LA CANSÓ NO TE MASSA DE ESPECIAL PERO LA POSE TAMBÉ:
Paguen sta 200€ per el triple vinilo [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I ESTA REMEMBERETA QUE TE UN ROLLET QUE FLIPES:
Ahí van tres clasicazos,la segona tambe la tinc en vinilo,tot un temazo!!jejej,no se si estarán ja o ke pero espere que vos agraden...Com diria peke el de revival "todo un cañón de discooooooo"...Feliç any Bunkeros!!
UN ALTRA PROU WAPA,NIA UN REMIX MES NOU PERO NO EL TROBE (MIN4 KIN ROLLET MES WAPO):
A ESTA LI VAN DONAR UN PREMI I TOT,EN EL SEU TEMPS VA SER MOLT IMPORTANT I ES TOT UN CLASSICÁS AUNQUE EN VERITAT LA CANSÓ NO TE MASSA DE ESPECIAL PERO LA POSE TAMBÉ:
Paguen sta 200€ per el triple vinilo [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I ESTA REMEMBERETA QUE TE UN ROLLET QUE FLIPES:
Molt bones totes!!!!!!!!
Cuant he vist el post de Pipo la de Zentral - Infinity, enseguida ma vingut al cap el recopilatori este, jejejejeje
Cuant he vist el post de Pipo la de Zentral - Infinity, enseguida ma vingut al cap el recopilatori este, jejejejeje
Peixet- lisensiado
Pero ixa Central es un altra jejeje,
Te veig en la Serratella o ke?vas al final??jo vaig a cambiarme ja tio,que hui es un dia de eixos que dic...
"tinc mes ganes de ixir que els mineros de Chile" jajaja
Te veig en la Serratella o ke?vas al final??jo vaig a cambiarme ja tio,que hui es un dia de eixos que dic...
"tinc mes ganes de ixir que els mineros de Chile" jajaja
Crisis 1 - Serratella 0
Peixet- lisensiado
yee matinaleros que sa dormiu ;D va tireuli herba al burro que te fam!
Classicazo pa acabar ;D minut (2:44 pell de gallina mode ON )
Classicazo pa acabar ;D minut (2:44 pell de gallina mode ON )
piposonajero- comenzando
K bones estes ultimes nen, encara k hi ha alguna k altra k lo que es diu "mañanera" "mañanera" , de "mañanera" no te molt, jejejejeje
Cançons de tota la vida com "Two Time - Alone of the Sea" i "Dj Hinx - El Viento", mare de deu, aixó si k era musica si.
De la de "Final Fantasy - The Sequence Of Love", no vos sona un altre remix k te la mateixa base??? o = es un altra canço k li van arrear la mateixa base melodica i arreando.
Cançons de tota la vida com "Two Time - Alone of the Sea" i "Dj Hinx - El Viento", mare de deu, aixó si k era musica si.
De la de "Final Fantasy - The Sequence Of Love", no vos sona un altre remix k te la mateixa base??? o = es un altra canço k li van arrear la mateixa base melodica i arreando.
Peixet- lisensiado
La del viento es bestial,anava a postetjarla ara nano jajaja,en serio porte un rato sentinla xD
Agarreuse que bé curva jo jo jo jejeje..
Va que despues de programar sentint cosetes com esta uno sen va al llit content..
PD: No estava en youtube,la aurán putjat fa pòc...
PD2: I el piposonajero??esta li apañará segúr..ja fa temps ke no se li veu el pèl...
Va que despues de programar sentint cosetes com esta uno sen va al llit content..
PD: No estava en youtube,la aurán putjat fa pòc...
PD2: I el piposonajero??esta li apañará segúr..ja fa temps ke no se li veu el pèl...
Molt bona!!!!!!!!! eixa la tinc jo en les carpetes k em vas passar, Deli-catesen, jajajajajajaja
Aixo aixo, i el Pipo????????? va redeu, k sense ell la secció esta esta mes apagà k un mexero dins d'un bar, jajajajajajaja
Aixo aixo, i el Pipo????????? va redeu, k sense ell la secció esta esta mes apagà k un mexero dins d'un bar, jajajajajajaja
Peixet- lisensiado
:: Tot Trance
Página 1 de 1.