Buscar
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Ahorcado by Joker_21
3 participantes
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.
Ahorcado by Joker_21
Vos dixe el ahorcado que acabe de programar va jejeje,está en fase "beta" ja que li tens que posar la paraula manualment...
Executeu el .exe, i després feu click en "Inicio" i vos demanara la paraula secreta...
Probeulo a vore que vos pareix va jaja,ke tot no siguen Scripts che...jejej..
La proxima idea es agarrar un archiu de text amb unes 200 o 250 paraules i en la funció "srand" triarne una aleatoriament per a que tinga algo de grácia el joc jeje..weno,ja em digueu que vos a paregút..agúr!!
PD: EN MEDIAFIRE PA QUE NO ES QUEIXEU XD
http://www.mediafire.com/?m6c1kekc76pkq81
PD2:A La gent del R.Madrid,els demane discúlpes xD..
Executeu el .exe, i després feu click en "Inicio" i vos demanara la paraula secreta...
Probeulo a vore que vos pareix va jaja,ke tot no siguen Scripts che...jejej..
La proxima idea es agarrar un archiu de text amb unes 200 o 250 paraules i en la funció "srand" triarne una aleatoriament per a que tinga algo de grácia el joc jeje..weno,ja em digueu que vos a paregút..agúr!!
PD: EN MEDIAFIRE PA QUE NO ES QUEIXEU XD
http://www.mediafire.com/?m6c1kekc76pkq81
PD2:A La gent del R.Madrid,els demane discúlpes xD..
Re: Ahorcado by Joker_21
jaja, esta gracios, lo millor es el ninot, jaja
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Gràcies x posar-ho en mediafire nen. Vaig a probar-lo a vore.
No se xk no puc fer clik en l'enllaç k posa el Joker i k me s'obriga el enllaç de la pag de mediafire, tinc k editar-li el post, vore la direcció k ha penjat, i pegar-la en la barra del explorador, aixo ja ma passat varies vegades en akest foro, es veu k està algo capat l'asunt no u com??
No se xk no puc fer clik en l'enllaç k posa el Joker i k me s'obriga el enllaç de la pag de mediafire, tinc k editar-li el post, vore la direcció k ha penjat, i pegar-la en la barra del explorador, aixo ja ma passat varies vegades en akest foro, es veu k està algo capat l'asunt no u com??
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
juas juas, a mi no m'apareix ningun ninot, he tingut k entrar a la carpeta imagenes a vore k es couia.
Peixet- lisensiado
Noo??que extrany...No eu entenc perque,está fet en visualBasic 2006,no deuría de donar problemes pero nose jo,açò de window$ es un mistèri jejej..,de totes maneres está fet "a lo paint" no es gran cosa,el que mola es la programació que porta per dins,está el codic font en un .frm, per si el voleu vore o modificar...Peixet escribió:juas juas, a mi no m'apareix ningun ninot, he tingut k entrar a la carpeta imagenes a vore k es couia.
Gracies per comentar als dos,i si xispa,tens raó en lo dels enllaços,a mi també em fá coses rarilles el foro aquest,com no el poses en un Spoiler ix un poc extrany no sé el perque....Thaaanks
ai mare ja va tragent fallos el joc, i esque estos de EA no pot ser en ells, jajajajajajajajaja
Figus- Enjuto Mojamuto
Pues no van a traure parches pa este joc jaja...Figus escribió:ai mare ja va tragent fallos el joc, i esque estos de EA no pot ser en ells, jajajajajajajajaja
Dependències de llibreríes no en té,deuría de funcionar,jo eu e probat en tres pc's i no problemo,pero weno,ara estic liat en Java,d'así poket si em pose a tocar la llibrería "swing" faré alguna aplicacioneta gráfica,encara que en Java es prou chungo programar...
Mentrestant estaré en... http://download.oracle.com/javase/1.4.2/docs/api/
Pues jo ma gastat 50 ebros en el joc i vull el meu parxe, jaja
Tu tranquil a la marxa, ara cuant tasenyes java farem jocs per al movil i crearem una empresa rollo Club Zed per a descarregarsels i es forrarem
Tu tranquil a la marxa, ara cuant tasenyes java farem jocs per al movil i crearem una empresa rollo Club Zed per a descarregarsels i es forrarem
Figus- Enjuto Mojamuto
Pues tu teu agarres a coña jejej,pero el rollo va per ahí,vuic enseñarme a crear aplicacions per a movil i anar venguentles...Figus escribió:Pues jo ma gastat 50 ebros en el joc i vull el meu parxe, jaja
E estat miran lo del android per example,i tu pots programar la teua aplicació,li fan un control de calitat, si el passes pagues 25€ i li poses el preu que tu vullgues , (jo li posaria 50C o 1€ com a molt) i eu posen en el "Markeet" i a guanyar diners...
El Markeet es com el AppStore de Apple,o com el Bazar de Xbox...No es una gran cosa,pero per a començar a fer algo esta prou bé...
Molt interesting aixo ultim k estàs comentant Joker.
Peixet- lisensiado
Si tio,al any que bé cambien els moduls de Informática,el meu no tocarás programació per a rés,o siga tot Hardware,i el altre será tot de programar,i en posen uno nou encarat només a aplicacións web...Peixet escribió:Molt interesting aixo ultim k estàs comentant Joker.
Lo bò es que en el de DAI(Desenvolupament aplicacions informatikes) posen una asignatura que es per a programar per a movils nomes...aunke no se fins a quin punt será aixo aplicat...
Lo wapo del meu cicle es que toques un poket de tot,de reds,de bases de dades,de programació i de hardware...Ara cuant els separen será prou aborrit,tot estuidis sobre hardware o com funciona un SO,agrrr jejej
Els cambis que están sufrint els moduls, carreres, etc (bolonia), aligual que el meu eu fara a l´any que be, en major part es degut a la crisis, man explicat el per que, pero no es el fil que toca per a diro ni tinc ganes descriure toxo.
Figus- Enjuto Mojamuto
Figus escribió:Els cambis que están sufrint els moduls, carreres, etc (bolonia), aligual que el meu eu fara a l´any que be, en major part es degut a la crisis, man explicat el per que, pero no es el fil que toca per a diro ni tinc ganes descriure toxo.
Home en el meu no es degút a la crisis neng jeje,el meu estava el borrador ja fa temps (tres o cuatre anys crec) pero no estava aprobat al BOE encara...
Cicles de informática hi ha dos:
ASI (Administració sistemes informátics)-> El meu,en teoría mes encarat a sistemes operatius i hardware.
DAI (Desenvolupament de aplicacións informátiques)-> Encarat a la programació.
El problema está en que no es dona el que es tindría que donar,ja que a mi no van a donarme contaplús,ni facturaplús,ni com funciona windows,es una tontería donar este tipo de programes,i en conter de aixo pues mos doonen "el que al mestre li pareix bé",o siga,jo estic programant i en realitat no tindría que saber,pero es el que mes faig,enguany en segón tot el que faig es programar,no tinc res de hardware,SQL,HTML,PHP,JAVA,AJAX,JAVASCRIPT,CSS,BASH etc etc...en cuant això es tindría que vore en DAI i no en ASI..
En definitiva,que als dos cicles de informática que hi ha es dona prácticament el mateix,açò es en grán part,culpa de la evolució que té éste mòn,que tot va molt rápid i les normatives tarden en cambiar o adaptarse al que es tindría que donar en cada cicle,de ahí a que el any que bé el meu cicle desaparega,i siga només de sistemes encarats a la red, el de programació també es modifica prou i en apareix uno nou que es dirá DAW ,éste sòna "molto interesting" Diseny Aplicacións Web.
No he dit que siga només per la crisis el cambi que van a tindre els moduls, tots els moduls tenien que cambiar, i de fet van a fero. Jo el que he volgut dir es que els cambis que van a tindre en part els encararán al intentar solucionar el tema de la crisis. El meu ja fa uns anys que eu van dir, cuant jo vaig entrar al mija ja estava digentse que anava a ferse, que entraria el angles i tot el rollo.
El meu modul desapareix també i en crearan un altre de electricitat industrial que es dedicaran cuasi completament al automata programable, iaura un altre que sera per a instalacions singulars (alarmes, sonorització, tv-sat, porters electronics, reds, etc) i un altre per a la instalació en interiors de vivendes.
Jo en el que estic fent he donat tot aixo tant al mija com al superior, i ara eu han separat i suponc que ampliaran temari.
Viva el plan bolonia, si vull anar a l´uni, tindre que fer 4 anys!!! mes si dalgun cas repetixc alla als 30 acavare. La mare quels a parit, i damunt ingles que no tinc ni papa.
El meu modul desapareix també i en crearan un altre de electricitat industrial que es dedicaran cuasi completament al automata programable, iaura un altre que sera per a instalacions singulars (alarmes, sonorització, tv-sat, porters electronics, reds, etc) i un altre per a la instalació en interiors de vivendes.
Jo en el que estic fent he donat tot aixo tant al mija com al superior, i ara eu han separat i suponc que ampliaran temari.
Viva el plan bolonia, si vull anar a l´uni, tindre que fer 4 anys!!! mes si dalgun cas repetixc alla als 30 acavare. La mare quels a parit, i damunt ingles que no tinc ni papa.
Figus- Enjuto Mojamuto
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.