¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» Jurassic World
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
Ultima actualitzacio per a la negreta Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 Perfil
 FAQ
 Buscar
¿Quién está en línea?
En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado

Ninguno

[ Ver toda la lista ]


El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

Ultima actualitzacio per a la negreta

4 participantes

 :: Consoles :: XBOX

Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Mira Miér Feb 16, 2011 11:26 am

Com diu el títol, estic fent la ultima actualització per a la xbox, ja que fa prou de tems que les actualitzacions que hi han per a ella son menors ja que la pobra xbox per limitacions de hardware ja no pot donar molt de mes (per exemple, el XBMC ja a deixat de traure versions per a ella oficialment).
En esta ultima actualització vaig a posar uns cuants jocs de la xbox (uns 75), emuladors, uns pocs custom dash i el ultim xbmc no oficial:

Emuladors:
El mes important es el coin ops "EPIC", asi teniu un xicotet vídeo de com es:

La versió que estic descarregant-me jo per torrent ocupa 18 gb.
Apart deste emulador posare uns pocs mes; cps3, n64, amstrad cpc etc...

Jocs:
Asi ja va a gusts meus, esta clar que no faltaran cap Halo, Gta, Shenmue, Burnout etc...

XBMC: Per a qui no sàpiga que es; es un centre multimèdia dels millors que hi han hui en dia. Un vídeo demostratiu de com es:

La versió que tinc instal·lada es la següent: XBOX T3CH Modified - Revision: 30806 - Updated on 2/12/2011 12:35:55 PM
Al xbmc e instal·lat uns cuants plugins importantíssims com son: Tvalacarta, pelisalacarta, mywebtv, navi-x, etc...
En tindre-la acaba ja vos l'ensenyaré.
Per cert, per a qui tinga que instal·lar-se algun dia les ultimes versions del xbmc(qui siga que...), no borres el anterior xbmc abans de instal·lar el nou(tot per ftp), extrau-lo i guarda'l, ja que les ultimes versions dels plugins no estan adaptades per a la xbox i tens que crear manualment uns directoris i dins d'ells incloure arxius de versions del xbmc antigues (la babylon). I si et resulta complicat et passe la meua comprimida, aixo si, jo el xbmc el tinc personalitzat al meu gust, aixi que no se si t'agradara.
avatar
Mira
Admin
Admin

Masculino Virgo Mensajes : 655
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 38
Localización : Penya Mira
Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
Humor : Em ric asta de la meua sombra

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Peixet Miér Feb 16, 2011 11:31 am

Ok, gràcies x la info.
Sempre tinc al PC els dos ultims XBMC que me instalat a la negreta, por si las moscas.
Ja li pegem una mira a totes eixes actualitzacions.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Miér Feb 16, 2011 12:30 pm

El centre multimedia este per a la negreta es completament piratilla, no?, vull dir que no es oficial, eu dic perque vaya curra sa arreat el tio, no? pareix que vinga de casa de lo bén fet que esta gráficament, inclus millor tio, i només estará per a la negreta, no? vull dir que per a la ps ni altres no estará?
Ya podríen currarse algo aixina per a la 360, no?

Quina resolusio máxima trau la negreta?

PD: WINOWS 4EVER, lo millor que hi ha i que iaura sempre, ni MAC ni LINUX ni la figa tatia.
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Mira Miér Feb 16, 2011 1:02 pm

Figus escribió:El centre multimedia este per a la negreta es completament piratilla, no?, vull dir que no es oficial, eu dic perque vaya curra sa arreat el tio, no? pareix que vinga de casa de lo bén fet que esta gráficament, inclus millor tio, i només estará per a la negreta, no? vull dir que per a la ps ni altres no estará?
Ya podríen currarse algo aixina per a la 360, no?

Quina resolusio máxima trau la negreta?

PD: WINOWS 4EVER, lo millor que hi ha i que iaura sempre, ni MAC ni LINUX ni la figa tatia.
Pues per al que dius que t'agrada, poc as buscat al google e mante?
jeje
Es multi plataforma, la 360 te una xicoteta adaptació, però clar sols per a qui tinga el jtag. La resolució màxima de la xbox es 720p o 1080i.
El projecte va començar com un simple reproductor per a la xbox (jo tenia a primera versió i era una merda)i poc a poc va anar prenguen forma fins alcançar el que es hui en dia.
Per coses com estes sempre sa dit que la millor consola per el us de homewreb es la xbox.
avatar
Mira
Admin
Admin

Masculino Virgo Mensajes : 655
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 38
Localización : Penya Mira
Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
Humor : Em ric asta de la meua sombra

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Miér Feb 16, 2011 1:06 pm

Per a que tinc que googlegar si aci tinc els meus savis de tot el que envolta a aquest el nostre foro? jo pregunte i encara que em digeu, googlega sempre em contesteu, es faena que maorre!! Twisted Evil
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Joker_21 Miér Feb 16, 2011 3:35 pm

Figus escribió:El centre multimedia este per a la negreta es completament piratilla, no?, vull dir que no es oficial, eu dic perque vaya curra sa arreat el tio, no? pareix que vinga de casa de lo bén fet que esta gráficament, inclus millor tio, i només estará per a la negreta, no? vull dir que per a la ps ni altres no estará?
Ya podríen currarse algo aixina per a la 360, no?

Quina resolusio máxima trau la negreta?

PD: WINOWS 4EVER, lo millor que hi ha i que iaura sempre, ni MAC ni LINUX ni la figa tatia.
Que bonica es la ignoráncia i que bonico es parlar sense coneiximent de causa, si probares un MAC el sorprendríes de lo fácil que es feer montatjes expectaculars de video..Hui en dia ,periodics,televisions,fotografs etc utilitzen MAC...

Per altra part,si no s'avera conseguit carregar LINUX en la Xbox,rés de tot el que estas vetjent sería posible mante,ja que tot el que sa fet en la Xbox a sigút amb un xploit i carreganli un LINUX super lijero per a traureli la CPU Key i poder trastetjar en ella...

WINDOWS a la una,WINDOWS a las dos,WINDOWS a la mierda jejeje
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 38
Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Miér Feb 16, 2011 3:37 pm

WINOWS 4EVER, lo millor que hi ha i que iaura sempre, ni MAC ni LINUX ni la figa tatia.
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Joker_21 Miér Feb 16, 2011 3:40 pm

Ah!! per çert,que ja que Windows es lo millor...parla en Microsoft,i que agarren el router de ta casa que porta un Linux super lleutjer i que li posen un windows,o que agafen els servidors de totes les webs com aquesta,com vagos,com GOOGLE i que els cambien a Windows Server...
Es inútil,esteu comparant un 600 amb un Ferrari...
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 38
Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Miér Feb 16, 2011 3:43 pm

JAJAJAJAJAJAJAJA, va prou redeu, no pensava que anaves a prendreteu aixina tio, que era broma, el que pasa es que com tas ancarnisat mantrat gustet i e seguit el joc, ban.ana , va no tenfades en mi, perfa perfa perfa, jeje, va este divendres em combides a una birra i amics, val?
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Peixet Miér Feb 16, 2011 4:06 pm

jejejeje, i esk cuant a el ti Joker li tokem la fibra........ s'arma la de deu, jejeejejejeje

Com estava el tema de la bios x a poder traure-li 1080i a la negreta Merlin??????
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Miér Feb 16, 2011 11:49 pm

Aaaaarredeu, pero per defecte la negreta no trau els 1080i, tens que modificar, la mare que va que explota esta la pobra, juas juas, només li falten alerons!!
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Peixet Jue Feb 17, 2011 1:49 am

Jo, desde la meva ignorancia, m´ atreviria a dir k la 1a Xbox ha sigut, i continua siguent, la consola k mes han explotat, i amb diferencia.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Jue Feb 17, 2011 11:33 am

Va vicent comenta com va l´asunt per la penya mira, amb el laboratori de coca,,, aiiiii, de la negreta!
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Peixet Jue Feb 17, 2011 1:19 pm

Espera Figa espera!!!! k per a convocar-lo hi ha k tocar el Dong!!! k no ten recordes?????

HABLANOS HORACULO!!!!!

Ultima actualitzacio per a la negreta Sshot-1

DOOOOOOOOOONNNNNNNNNNGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!


TE ESCUCHAMOS!!!!!!!!!!!



Eus!!!!! ara si, esk el ritual es el ritual home!!!!!



Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Joker_21 Vie Feb 18, 2011 3:12 am

Figus escribió:JAJAJAJAJAJAJAJA, va prou redeu, no pensava que anaves a prendreteu aixina tio, que era broma, el que pasa es que com tas ancarnisat mantrat gustet i e seguit el joc, ban.ana , va no tenfades en mi, perfa perfa perfa, jeje, va este divendres em combides a una birra i amics, val?

Peixet escribió:jejejeje, i esk cuant a el ti Joker li tokem la fibra........ s'arma la de deu, jejeejejejeje
Com estava el tema de la bios x a poder traure-li 1080i a la negreta Merlin??????

NO NABIDUL....jajajaj,no m'enfade pero cuant es poseu "casporros" amb que windows es millor em toqueu la fibra jejeje,no hi ha qui vos fatja cambiar de raó redeu xDD i mes en lo fácil de gastar i lo wapo que está UBUNTU hui en día...Pero que no m'enfade home,jejej,tinc prou de aguante araa,no es igual com abans que em rallava,ara el primer que sen pase li rebente es piños que diu Migui jajajaj..
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 38
Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Peixet Vie Feb 18, 2011 12:38 pm

Xo Joker tio!!!!!! com pots dir k jo dic k li tinc afecte a CacaWindows i tire per terra a Ubuntu???? aixo si k no teu consentixk eh!!!!!!! el encarregat de dir aixó es el Mimbre este k hi ha bambant per el foro!!!!!!! jo sempre he dit k utilitze Win xk es el k domini i em dona molta gosera posar-me en l'Ubuntu, xo k algún dia em posare en ello, no se kin, xo algún dia, jejejejejejeje

Cacasoft -> Dead
Mimbre -> Dead
Ubuntu -> 4Ever!!!!!!!!!!
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Vie Feb 18, 2011 12:58 pm

Peixet escribió:

Cacasoft -> Dead
Mimbre -> Dead
Ubuntu -> 4Ever!!!!!!!!!!

Panaderia Borderia 4Ever!!!!!
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Peixet Vie Feb 18, 2011 1:32 pm

Juas juas, així m'agrà, a vore si encà t'en vas asoles pa la Central, jajajajajaja
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Figus Vie Feb 18, 2011 2:55 pm

jajajajaja
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Ultima actualitzacio per a la negreta Empty Re: Ultima actualitzacio per a la negreta

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 :: Consoles :: XBOX

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.