¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» Jurassic World
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 Perfil
 FAQ
 Buscar
¿Quién está en línea?
En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado

Ninguno

[ Ver toda la lista ]


El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

Bulletstorm, bona pintaca no u com??

3 participantes

 :: Consoles

Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Peixet Vie Feb 25, 2011 12:45 pm

I collo kins gràfics té aço no???

Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Figus Vie Feb 25, 2011 5:35 pm

si que la te si, a mi magradaria pillarme el battelfield 2, l´he vist en 30 ebros, ara cuant em canse del ops tirare ma dixe, te molt bona pinta el online, que es unica i excluisavent al que juge jo, jojojojojoj
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Peixet Vie Feb 25, 2011 5:50 pm

Aiiiiiiii capritxo............
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Peixet Dom Feb 27, 2011 2:05 pm

Eu redeu, a va i te pleit i tot el joc este!!!!

En Alemania ha sido censurado por considerarse un 'juego de violencia exagerada y excesivas insinuaciones sexuales'. Los organismos de control pidieron incluso reducir los desmembramientos a lo que EA se ha negado en rotundo.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Figus Dom Feb 27, 2011 2:11 pm

juas juas, cadau a lo seu
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Joker_21 Dom Feb 27, 2011 10:20 pm

Figus escribió:si que la te si, a mi magradaria pillarme el battelfield 2, l´he vist en 30 ebros, ara cuant em canse del ops tirare ma dixe, te molt bona pinta el online, que es unica i excluisavent al que juge jo, jojojojojoj

As jugat a ixe joc o com??no té ni punt de comparació als Call of dutys,de gráfics esta molt wapo,i pots agarrar vehiculs i tal,pero la manera de apuntar de les armes es molt "basta" ,no es tan preçísa com en els COD's,teu dic perque e jugat a varios ya i no m'acaben,jejej..

El BulletStorm este li an donát prou de "Bombo" a vorem cuant tinga un rato i mel vaixaré,aixo si,abans em keda probar el Black Ops,el Medal of Honor del 2010,etc etc..jejej..
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 38
Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Figus Lun Feb 28, 2011 11:33 am

jo no he provat el battelfield mai, els he vist pel youtube i magradat molt, pel tema de gráfics, veiculs que has nomenat tu també, jugavilitat que he pogut apreciar als videos, ara falta la realitat. Lo e la manera de apuntar falta provarlo avore que tal, si algú el te que meu diga aixina el provare.

El BulletStorm a la llista d´espera, tinc ganes dacavar el modul i poder jugar amb tranquilitat, per lo menys asta septembre que escomençare en la UNIVERSITAT DE ALCOI, (avorem, avorem) jijijjijijjjjijijjjijjijjiji
Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Joker_21 Lun Feb 28, 2011 3:25 pm

Figus escribió:jo no he provat el battelfield mai, els he vist pel youtube i magradat molt, pel tema de gráfics, veiculs que has nomenat tu també, jugavilitat que he pogut apreciar als videos, ara falta la realitat. Lo e la manera de apuntar falta provarlo avore que tal, si algú el te que meu diga aixina el provare.

El BulletStorm a la llista d´espera, tinc ganes dacavar el modul i poder jugar amb tranquilitat, per lo menys asta septembre que escomençare en la UNIVERSITAT DE ALCOI, (avorem, avorem) jijijjijijjjjijijjjijjijjiji

Enserio??jejej,jo eu e pensat també,pero no sé que fer tio,ja estic un poc sta els ous de estudiar...Cuant treballaves te oblidaves de tot cuant arribaves a casa..Ara tot son preocupacións tio jejej,i se tira en falta tindre un pòc més de "solvència econòmica" xD aunke ara tambe tinc mes coneiximent i ixc en 20 Leuros de casa i encara men sobren de vegades...A vorem...

El Battlefield jo el tenía,pero el vaig vendre jejej,eu vaig comentar cuant va ixir que pintava molt wapo,de fet hi haurá un post per así meu...Pero ja no tinc la ISO per a grabarla,el tinc en el HD de la X360...Nose,igual a tu el mola,pero jo soc massa "fan boy" COD jejej...
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 38
Localización : Carrer Vaix del Pont S/N
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Figus Lun Feb 28, 2011 3:44 pm

jo no tinc una grán vida al mon cod, pero et dic que les viciades de hores que em pegava al mw2 en este no em pasa, maburrix antes que em creme la vista a jugar, crec que te la roda un poc buida el ops, esta xulo pero un poc buit.

Figus
Figus
Enjuto Mojamuto
Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 37
Localización : las valencias
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Peixet Lun Feb 28, 2011 5:05 pm

Eu Figa!!!!!!!!!!! a Alcoi????? m'alegro munto nen!!!!!!! ja parlarem del tema a vore kins plans tens.
Joker, si tens pensat continuar estudiant i t'agarra la gosera, al final de la correguda voràs com t'arrepenteixes, estudia ara k estàs en el mundillo i després ja curraràs i faràs desfalcos.
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Edad : 41
Localización : Ahi hon fan la foguera Sant Antoni
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix

Volver arriba Ir abajo

Bulletstorm, bona pintaca no u com?? Empty Re: Bulletstorm, bona pintaca no u com??

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 :: Consoles

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.