Buscar
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 3 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 3 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Uns bons coaxials
2 participantes
:: DJ Zone
Página 1 de 1.
Uns bons coaxials
Estos son els k me pillat.
Mels deixen per 70€ si vaig a arreplegar-los.
Vaig a ferme en dos parelles, i si ho he penjat açi es xk son per a casa i no per al cotxe, son per a ampliar un poc el ekip de Dj k tinc
Vull fer-los dos bons bafles i posar-ne dos per caixó, a vore aixó com sona, k en el Carafal sempre anem a curtes en els mitjos.
Alimentant-los amb la inmortal Monacor, aixó te k pegar bons asclafits.
P.D.: Mel's deixen a 70€ per ser forocochero!!!!!!! que gran es forocoches!!!!!!!!! teniu en conter k antes valien vora 130€ cada parella!!!!!!!!!! buff.............
Dma he kdat amb un forocochera ahi en la rotonda dels ams de Valencia, jejejejeje, serà el meu primer encontre amb un forococher k no siga del poble, jajajajaja
Mels deixen per 70€ si vaig a arreplegar-los.
Vaig a ferme en dos parelles, i si ho he penjat açi es xk son per a casa i no per al cotxe, son per a ampliar un poc el ekip de Dj k tinc
Vull fer-los dos bons bafles i posar-ne dos per caixó, a vore aixó com sona, k en el Carafal sempre anem a curtes en els mitjos.
Alimentant-los amb la inmortal Monacor, aixó te k pegar bons asclafits.
P.D.: Mel's deixen a 70€ per ser forocochero!!!!!!! que gran es forocoches!!!!!!!!! teniu en conter k antes valien vora 130€ cada parella!!!!!!!!!! buff.............
Dma he kdat amb un forocochera ahi en la rotonda dels ams de Valencia, jejejejeje, serà el meu primer encontre amb un forococher k no siga del poble, jajajajaja
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
Re: Uns bons coaxials
Au pues, doncs ja els tinc, i molt bona pinta tenen la veritat, en fer els caixons vos els ensenye, al Carafal estaràn sense falta!!!!!!!!!!
La veritat es que el tipo ma explicat algo k jo no m'avia donat conter, i es que estos ovalats tenen els tres tweters separats de l'altaveu, m'explique.
De normal als coaxials els ix un pilar del mitg del ovalat, i damunt de eixe pilar està sujectat el tweters, per la vora de este pilar sols fa k entrar pols i runa, i aixo vulgues tu k no es com un cilindre, si li poses runa, el cilindre rasca les parets amb el pistó, no se si m'explique. Fixa't en els teus Sarga i voràs com tenen el pilar eixe k ix de dins del altaveu.
Al no tindre eixe forat per al pilar, la pegada que trau el ovalat es millor.
El super JBL T696 Limited Edition que tot el mon està que no caga amb ell tambe te un pilar d'estos!!!!!!!!!
El k ma agradat de eixe JBL es que en la part dels tweters te un botonet per a llevar-li -3dB de ganancia als tweters, ma paregut una pijaeta molt acertada la veritat.
Cuant vos ensenye els super ovalats estos ho antendreu d'eseguida.
La veritat es que el tipo ma explicat algo k jo no m'avia donat conter, i es que estos ovalats tenen els tres tweters separats de l'altaveu, m'explique.
De normal als coaxials els ix un pilar del mitg del ovalat, i damunt de eixe pilar està sujectat el tweters, per la vora de este pilar sols fa k entrar pols i runa, i aixo vulgues tu k no es com un cilindre, si li poses runa, el cilindre rasca les parets amb el pistó, no se si m'explique. Fixa't en els teus Sarga i voràs com tenen el pilar eixe k ix de dins del altaveu.
Al no tindre eixe forat per al pilar, la pegada que trau el ovalat es millor.
El super JBL T696 Limited Edition que tot el mon està que no caga amb ell tambe te un pilar d'estos!!!!!!!!!
El k ma agradat de eixe JBL es que en la part dels tweters te un botonet per a llevar-li -3dB de ganancia als tweters, ma paregut una pijaeta molt acertada la veritat.
Cuant vos ensenye els super ovalats estos ho antendreu d'eseguida.
Peixet- lisensiado
si que te compres si en aixo del pilar si.
Pues bueno, esperem que siga una bona compra avore que tal, de caraterístiques mola prou, ara falta vore el resultat.
Els JBL ixos que et vaig posar jo a forocoches están molt bé, els he sentit i son prou brutals, pero bueno, estos pareixen pareguts.
Pues bueno, esperem que siga una bona compra avore que tal, de caraterístiques mola prou, ara falta vore el resultat.
Els JBL ixos que et vaig posar jo a forocoches están molt bé, els he sentit i son prou brutals, pero bueno, estos pareixen pareguts.
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Ki porta els JBL?
Peixet- lisensiado
uno que ve al kinasio d´atzeneta, el equip ixe magradaria que el sentires, porta un kriker de 12¨ cuadrat destos i pega bones retumbaes
Figus- Enjuto Mojamuto
Eixos kikers cuadrats tenen molta nomenà, pareixen prou bons.
Peixet- lisensiado
ixe peta més que els dos meus
Figus- Enjuto Mojamuto
I el preu k? de baratuxos "no tienen ná".
Peixet- lisensiado
a 120 e que els vaig vore jo tampoc son excesivament cars, ja que els 4 meus valien aixo, i ixos crec que sonen millor
Figus- Enjuto Mojamuto
Lleeeeeee!!!!! xo estem parlant dels ovalats o dels bombos???? "que no me sacas tresellat"
Peixet- lisensiado
ovalaos, no? jo parle dels meus ovalats pioneer comparats en els jbl limited edition ixos
Figus- Enjuto Mojamuto
Figus escribió:uno que ve al kinasio d´atzeneta, el equip ixe magradaria que el sentires, porta un kriker de 12¨ cuadrat destos i pega bones retumbaes
Home, com mes amunt has comentat el tema del kiker, doncs jo ja anava x ahi, k els kikers de baratuxos no tenen res.
Peixet- lisensiado
:: DJ Zone
Página 1 de 1.