¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» Jurassic World
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
 Portal
 Índice
 Miembros
 FAQ
 Buscar
¿Quién está en línea?
En total hay 2 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 2 Invitados

Ninguno

[ Ver toda la lista ]

El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows..

2 participantes

:: Linux

[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Empty [Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows..

Mensaje  Joker_21 Miér Mar 17, 2010 4:40 pm

Vaig a fer una xicoteta explicació de com instalar LINUX en el nostre PC mantinguent Windows i que sens quede un menú per a poder eletjir el Sistema Operatiu que nosaltres vullgam iniciar en el nostre PC.

-Que neçessitem?
*Un PC,xD..
*Una distribucio de Linux,(per al nostre cas anem a fero amb Ubuntu,pero totes s'instalen mes o menys igual.

-Aspectes a tindre en conter:
*Si vas a instalar windows,es convenient que instales windows fent una partició desde el propi CD de windows,el ordre de instalació dels Windows es instalarlos SEMPRE del mes vell al mes nou,per example primer Windows XP,Despres Window 7...
*SEMPRE instalarem Linux com a últim sistema operatiu.
*En el cas de ya tindre Windows instalat directament instalarem LINUX.

Passem a l'acció:

1-Introduim el CD dins de la máquina y reiniciem el PC arrancant desde el CD.

2-Seleccionem idioma,i li diguem que volem instalar linux al disc dur.

3-Anem seguint el proçes rellenant els camps que ens indica,nom,contraseña etc..
MOLT IMPORTANT RECORDARSEN DEL NOM DE USUARI I CONTRASEÑA!!!.

4-Cuant apleguem al apartat de instalar el S.O ens donará a triar si volem instalarlo en el disc dur,si volem instalarlo en el espai restant
o si volem especificar les particions manualment.

5-Elegim fer les particions manualment.

6-Seleccionem el espai que volem donarli i marque m en formatetjar,jo en el meu cas amb un HD de 1TB vaig seleccionar crec que unes 40gb per lo tant vaig seleccionar 40gb i com a sistema de archius es te que seleccionar ext3 o ext4,algunes distribucions poden no tindre ext4 per lo tant tindreu que seleccionar ext3.

7-Fem un altra partició amb molt poquet de espai,jo en el meu cas 3 o 4 gb,pero amb 1 o 2 sobra,aquesta partició es diu SWAP o en algunes distribucions apareix com a "particion de intercambio" com el seu nom indica esta partició serveix de apoyo a la memoria RAM mes o menys..

8-Ens demanará un punt de muntatge,nosaltres seleccionem aquesta barra( / ),aixo vol dir que es montará el Sistema operatiu en la part mes alta del HD,lo cual ens permitirá instalar el grub.El grub es un menú que apareix cuant arranques el pc on estan tots els S.O que tens instalats i et permitix seleccionarne un o altre.

9-Esperem a que instale el sistema operatiu i a que reinicie el PC (tarda sobre 20/25 minuts en el meu pc)..Si tot anat bé ixirá el grub per a seleccionar el sistema operatiu que volem arrancar.Una cosa com esta:
[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Grub1

Açò es tot..Ante la duda,pregunteu i intentaré ajudarvos en el que sapiga. Arrow
Joker_21
Joker_21
Admin
Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
Empleo /Ocio : Joker_Hack
Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

[Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows.. Empty Re: [Tutorial]Instala LINUX en tu PC junto con Windows..

Mensaje  Peixet Jue Mar 18, 2010 5:40 pm

Sempre m'avien dit (x no dir, m'avia dit pista: a mi em dones un teclat i un ratoli.....) que instalar el Linux era una de les coses mes xungues k havia inventat el home, mes xungo encara k calcular el desplaçament vectorial respecte del temps relatiu de totes les particules de l'univers amb una llapisera i una llibretra cuadriculà de Enri, amb una exactitut de 3 decimals clar, jijijijijiji
Li tinc moltes ganetes a aço del Linux, al principi m'armare la pitxa un lio (no com altres, k com naixen ensenyats.....), xo gràcies al Joker i a Google supose k tirare endavant, jejejeje
Peixet
Peixet
lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix