Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Diferents GRUB'S
2 participantes
:: Linux
Página 1 de 1.
Diferents GRUB'S
Pues com ja sabeu hi han varios tipos de distribuciona i cadascuna te un grub diferent..
Ubuntu porta un Grub en blanc i negre,açò implica que tarde menos en arrancar,aunke jo vaig conseguir posarli una imatge de fons i cambiar les lletres de colorets...
Com sou prou curiosos amb açò vos mostre algun cargadors de sistemes operatius...
Grub Fix(Vaig intentar compilarlo pero nanai,jeje,te una pinta molt wapa)
Grub de distribució Open Suse
Grub 2
Grub del Linux Mint
Grub de Linux Mandriva
Grub de Linux Debian
Este no te res a bore,ja que este Carregador es el de MAC,jo vaig intentar instalar MAC en el meu PC pero em feia Kernel Panic tot el rato..
Al final forçantlo vaig conseguir instalarlo pero no podia entrar dins del sistema operatiu LEOPARD ya que es quedaba pillat..mireu que wapo esta este..
Ale ja tingue per a curiosetjar un ratet,jejee
Ubuntu porta un Grub en blanc i negre,açò implica que tarde menos en arrancar,aunke jo vaig conseguir posarli una imatge de fons i cambiar les lletres de colorets...
Com sou prou curiosos amb açò vos mostre algun cargadors de sistemes operatius...
Grub Fix(Vaig intentar compilarlo pero nanai,jeje,te una pinta molt wapa)
Grub de distribució Open Suse
Grub 2
Grub del Linux Mint
Grub de Linux Mandriva
Grub de Linux Debian
Este no te res a bore,ja que este Carregador es el de MAC,jo vaig intentar instalar MAC en el meu PC pero em feia Kernel Panic tot el rato..
Al final forçantlo vaig conseguir instalarlo pero no podia entrar dins del sistema operatiu LEOPARD ya que es quedaba pillat..mireu que wapo esta este..
Ale ja tingue per a curiosetjar un ratet,jejee
Re: Diferents GRUB'S
Molt wapet, si senyor.
El 1er xk no pots compilar-lo? massa carregat o algo u com??
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
No que va,no puc perque no sé,jeje,e estat peleant i en teoria eu feia tot bé,pero no ixia el grub que tocaba,ademés de que fent experimentos meu vaig carregar tot 1 parell de voltes i vaig tindre que instalar tots els sistemes operatius de nou,Datos no en vaig pedre cap ja que tinc una partició de unes 500gb on va tot,pero es un fer la má tindreu que instalaro tot de nou,entre drivers i histories perts dos o tres hores,i al final vaig passar..Peixet escribió:Molt wapet, si senyor.
Segurament en la proxima distribució de ubuntu ja vinga ixe grub,ja que esta en una versió beta..
Com està el tema este de k vas intentar instalar el OSX Leopard i no podies?? era aquell k et vaig passar jo x correu k era una versió especial x a PC's normals???
Peixet- lisensiado
Si,era algo aixina,pero no era el mateix,es diu HACKINTOSH i es una versio que es diu IATKOS...El que e trobat ara es el seguent:Peixet escribió:Com està el tema este de k vas intentar instalar el OSX Leopard i no podies?? era aquell k et vaig passar jo x correu k era una versió especial x a PC's normals???
T'anrecordes del aparatet ixe que es deia efix que es punchava dins en la placa on van els ports USB??
Ixe que servia per a instalar Mac OSX de forma nativa (sense ningun hack)..Pues nia un CD per ahi que es diu "Empire Efi" i que fa la mateixa funció..
Poses el cd cuant arranques el PC i ix Dark Bather (nose si s'escriu aixi es el de Star Wars) i una bolta carrega cambies i poses una copia de Leopard Original i en teoria s'instala amb els drivers corresponents a la teua placa..
Ojito amb els experimentos estos que neçessites una partició htfs(crec que es diu aixina),i si se ten va la má lo que fas es fer tot el disc dur amb este sistema de archius,i per lo tant eu borres tot,a mi em va passar..si voleu probaro aneu amb conter o utilitzeu un altre tipo de HD..Podem obrir un post per a fer experiments,jo tinc un HD de 250gb lliures,jeje..
Tambe cal dir que MAC OS nomes reconeix el Ratolí i el Teclat USB,jo vaig tindre que fer algunes pillades per a fer anar el teclat PS2(el de tota la vida..)
Si k men recorde del EFIX si, xo en CD serà un poc lentillo.
La versió aquella de Leopard x a PC normal supose k es podrà instalar sense ningun tipus de problema, encara k no se el k es podrà fer amb aquest SO.
La versió aquella de Leopard x a PC normal supose k es podrà instalar sense ningun tipus de problema, encara k no se el k es podrà fer amb aquest SO.
Peixet- lisensiado
:: Linux
Página 1 de 1.