Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 2 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 2 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort.........
5 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort.........
....... cuant de repent vaig topar en esta canço:
Si la sens sensera diràs, i colló kina rallà, kines ganes k s'acabe, el Xispa este ens ha tongat, etc etc etc. Xo jo, cuan la vaig sentir, la imaginació em va fer una de les seues i açi tenim el resultat.
No es keixeu, k em va ixir al 3er intento i a 4 plats!!!! algun caballito k altre hi ha, xo esque aço no es una mescla, es un megamix en viu!!!!!!!!
Click
Si la sens sensera diràs, i colló kina rallà, kines ganes k s'acabe, el Xispa este ens ha tongat, etc etc etc. Xo jo, cuan la vaig sentir, la imaginació em va fer una de les seues i açi tenim el resultat.
No es keixeu, k em va ixir al 3er intento i a 4 plats!!!! algun caballito k altre hi ha, xo esque aço no es una mescla, es un megamix en viu!!!!!!!!
Click
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
Re: Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort.........
esta prou wapo pa fero a pataes , a vegades tambe probe en el meu cacharret fer coses destes i em somprenc de lo que ix, despues torne a probar i ja no m ix igual grgrgr
piposonajero- comenzando
K li tires de CD o de Vinilo?
Peixet- lisensiado
que va , ni una cosa ni atra , tinc una bdc3000 deixes i en torbe de ves en cuant, no nia ``ferro´´ de moment per pillarme algo mes , en un futur voldria garrar algo decent
piposonajero- comenzando
No em digues k es la de Raül k et va vendre??????????? jejejejeje
No em digues k utilitzes el Virtual............
No em digues k utilitzes el Virtual............
Peixet- lisensiado
Aço uas fet tu? osiga que ademés de recolector de olives, panader ara també eres productor?
O tas rallat i uas posat en zona sessions amateurs
A mi si que magra el rollo este
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
Figus escribió:Aço uas fet tu? osiga que ademés de recolector de olives, panader ara també eres productor?
Productor de calbot, fa Ctrl+c Crtl+v i eu posa en sesions amateurs.
xispa, asi eske no tenim tots la calitat i la calse pa gastar el tracktór i un ratoli pa punxar (o fer com si punxares)
jajajjaj
k tan dut pa nadal??? DJ Hero 2 ??????
Au Sinde
bataller- nini
Empleo /Ocio : electricista de cable gros
Humor : Amarillo
Men vaig daci que la cosa esta encarnisanse
Figus- Enjuto Mojamuto
juas juas!!!!!! com s'ensen!!!!!!! jajajajajaja, es veu k he donat en el clau amb el de la BDC3000, jajajajajaja
Com k Ctrl+v Cntrl+c xè????? això ho vaig fer jo farà un pall de mesos i ho tenia x ahi, i ara k m'ha vingut al cap, pues ho he penjat i llau. Si voleu en faig alguna k altra mes, em dieu les cançons k voleu (no sen paseu fills de nait) i faig un megamix d'estos.
Conforme vaig fer este es el mes fàcil, ja k utilitze una canço de base, en este cas la base tecno, i després tinc preparat en cada plat les cançons k vull anar posant i llevant.
Au anvegòs.
jo jo jo jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com k Ctrl+v Cntrl+c xè????? això ho vaig fer jo farà un pall de mesos i ho tenia x ahi, i ara k m'ha vingut al cap, pues ho he penjat i llau. Si voleu en faig alguna k altra mes, em dieu les cançons k voleu (no sen paseu fills de nait) i faig un megamix d'estos.
Conforme vaig fer este es el mes fàcil, ja k utilitze una canço de base, en este cas la base tecno, i després tinc preparat en cada plat les cançons k vull anar posant i llevant.
Au anvegòs.
jo jo jo jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
tots no tenim 1500 pavos pa gastarmos en una mesclaora i fem lo que podem poc a poc
piposonajero- comenzando
Jo men gastaría uns 800€ entre els dos plats i el mesclador...Uns 400€ en la etapa i dos monitorets,i 200 o 300 € Entre capsules i agulles segúr que an caigút ...piposonajero escribió:tots no tenim 1500 pavos pa gastarmos en una mesclaora i fem lo que podem poc a poc
Després em gastava uns 150€ semanals compranme música en Vinilo,al final només que treballaves per aixo tio,jeje,i eu vaig dixar estar,perque com a hobby ix un poket car,contant que tindré uns 500 vinilos,i cadascú de ells valen entre 10/15€ pues puc aver invertit uns 6000€ en música només...
De açò ja fa uns 7 anys o per ahí,ara un plat no funciona i el mesclaor está per a tirar jejej..Pero el que tinc clar es que cuant puga permitirmeu em pillaré dos Technics de segona má i el Rane Serator scratch en un bon mesclaoret,nose,el invento em pot ixir per uns 800€,pero fás una inversió per a tota la vida ven dit..Ja que hui x hui no hi ha rés que em lleve el mono del vinilo...
DOBLE POST: XD
Per çert ara que me recordat,no se si a vosaltres vos mola el vinilo o ke,pero sabeu que an deixat de fabricar els Technics??
Ke fort!!com poden deixar de fabricar els putos plats ixos??si hi han technics que tenen 30 anys i funcionen com el primer día,no sé si eu probat mai un technics o que,pero el tacte que té ixe plat no tel dona ningún altre,apart de que fixeuse en totes les cabines de les discoteques que hi ha per ahí quins plats gasten...
Per çert ara que me recordat,no se si a vosaltres vos mola el vinilo o ke,pero sabeu que an deixat de fabricar els Technics??
Ke fort!!com poden deixar de fabricar els putos plats ixos??si hi han technics que tenen 30 anys i funcionen com el primer día,no sé si eu probat mai un technics o que,pero el tacte que té ixe plat no tel dona ningún altre,apart de que fixeuse en totes les cabines de les discoteques que hi ha per ahí quins plats gasten...
piposonajero escribió:tots no tenim 1500 pavos pa gastarmos en una mesclaora i fem lo que podem poc a poc
Eiiiii k per tu no anava, estava burlant-me de Raül!!!!!!! ell si k es va gastar la pasta comprant-se de Thoman tot el ekipo, com treballa cuasi k pa l'estat i aixo, pues au, caprixo al canto, jajajajaja. Xo si esk jo tampoc tin res de bo, el PC i una taula mescles de tota la vida i llau.
Technics ha deixat de fabricar tocadiscos!!!!!!! tal vegada ara ho fasen per encarrec o algo, com pots deixar de fabricar el teu producte estrella, un producte k ningú supera???? encara k vengues poques unitats, saps k sempre vas a vendren. El CD està fent molt de mal, i el Traktor ni te cuento, jejejejeje
Peixet- lisensiado
ye sarga els pioneer meu vaig comprar antes de entrar a currar pa la llum.
de fer olives i garrofes vaig traure els diners
de fer olives i garrofes vaig traure els diners
bataller- nini
Bueno, al final k, la BDC3000 l'as venuda o no?
Lleeeee Juanan ta agradat el megamix o no, k açi tot es parlar de ekipos de sonido xo del megamix ningú diu res, jajajajaja
Lleeeee Juanan ta agradat el megamix o no, k açi tot es parlar de ekipos de sonido xo del megamix ningú diu res, jajajajaja
Peixet- lisensiado
Peixet escribió:Bueno, al final k, la BDC3000 l'as venuda o no?
jaja la k tinc jo es la bcd2000, la tinc en el poble, aixo no esta a la venta home, agarrara valor en els anys
el megamix, home..... bo, be esta
jajaj es conya home, esta be. els megamixos k fan ui en dia amb el techno i el minimal son molt facils de fer ja k cada canso es un ruido. el megamixos currats son els dels recopilatoris remembers k feen i fan, i tambe e escoltat algun megamix de victor conca en +radio i estan bestials
Última edición por bataller el Mar Dic 28, 2010 12:04 am, editado 1 vez (Razón : ma pasar per la ouera)
bataller- nini
Si que es deveres, els megamix de les cintes de antes, (lo + duro, locos por el mix, etc) la primera canço era un megamix de uns 10 o 15 minuts amb totes les cançons que estaven a la cinta
Figus- Enjuto Mojamuto
No es x res xo esk el meu megamix en es directe, i aixo, pues xungo es de fer, jajajajajaja
Els megamixos de lo + duro etc etc son editats, no en viu, seria una locura fer un megamix de 10 min en viu.
A mi tambe m'agradaven mogolló eixos megamixos, era com el trailer de tot el recopilatori, jejejeje
Els megamixos de lo + duro etc etc son editats, no en viu, seria una locura fer un megamix de 10 min en viu.
A mi tambe m'agradaven mogolló eixos megamixos, era com el trailer de tot el recopilatori, jejejeje
Peixet- lisensiado
un video sense desperdici , 2 del grandes de aquelles meravelloses sintes!
piposonajero- comenzando
UN 10 PA PIPO!!!!!!!!! SI SENYOR!!!!!!!!!!
Mare de deu, aixó si k es ser un autentic DJ, i no el k tenim ui en dia, k es compren un Mac, i arreando.
Menuda faena de xinos colega!!!!!!! aixo es a el k li dic jo "ser de la vieja escuela".
Molt bo el video tio, impresionant.
Imaginat el k seria capaç de fer eixa gent si els passes un portatil de ui en dia amb cualsevol programa de edició i muntatge, aixo serien barbaritats.
P.D.: Mira si es que estic descarregant el video i tot, aixina algun dia lil ensenyare als meus nets, jajajajajajaja, mireu el k feien antes mireu, jajajajajaajaj
Mare de deu, aixó si k es ser un autentic DJ, i no el k tenim ui en dia, k es compren un Mac, i arreando.
Menuda faena de xinos colega!!!!!!! aixo es a el k li dic jo "ser de la vieja escuela".
Molt bo el video tio, impresionant.
Imaginat el k seria capaç de fer eixa gent si els passes un portatil de ui en dia amb cualsevol programa de edició i muntatge, aixo serien barbaritats.
P.D.: Mira si es que estic descarregant el video i tot, aixina algun dia lil ensenyare als meus nets, jajajajajajaja, mireu el k feien antes mireu, jajajajajaajaj
Peixet- lisensiado
Que barbaritats. Tot, absolutament tot el k apareix al video eu pots fer a tacasa amb un ordenador i una conexió a internet, i absolutament gratis, sols tens k pagar el PC, la llum i la conexió a internet, si aço els ho haguren dit a la gent del vide ens hagueren enviat a fer la ma, jajajajajaja
Peixet- lisensiado
ja veus k makines, em recorda al joc k tenies en la play, eixe de fer musiketa jejej k wuapo.
el peret este vaig sentir enguany k habia fet un megamix pero ara fa runa comercial.
el peret este vaig sentir enguany k habia fet un megamix pero ara fa runa comercial.
bataller- nini
Peixet escribió:
Que (mascle de la cabra, pero amb accent)!!!jejejej,en això em tokes a mi la fibra neng!!!jejejej,esta molt molt wapo el megamix...cuant a entrat la primera la de Cube me aborronat i tot,jejej..molt wapo neng!!Que mono mas dixat (mascle de la cabra, pero amb accent)!!jejej
Sabia k t'agradaría la entrà k li faig a la de Cube, jejejejeje
A vore si tinc un altre ratet i vaig fent-ne mes
A vore si tinc un altre ratet i vaig fent-ne mes
Peixet- lisensiado
Página 1 de 2. • 1, 2
Página 1 de 2.