¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Buscar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Temas similares
    Últimos temas
    » Jurassic World
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Sáb Feb 21, 2015 2:51 pm por Figus

» Terminator 2 - Fails
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Miér Jul 04, 2012 1:32 am por Peixet

» La serie B sempre al acecho!!!!!!
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Miér Jun 27, 2012 10:49 am por Figus

» Abraham Lincoln: Cazador de Vampiros
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 12:03 pm por Peixet

» el enigma del cuervo
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Lun Jun 25, 2012 9:45 am por Figus

» Men in Black 3
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Lun Jun 04, 2012 9:04 pm por Peixet

» Demà seré Androidadicte, xo hui en cara no
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Jue Mayo 31, 2012 9:12 pm por Peixet

» L'habitació de Merlin d'açi 30 anys
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:06 pm por Peixet

» Sony Xperia U, este es el mòbil k dominarà El Bunker a partir d'ara
    Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Icon_minitime1Miér Mayo 23, 2012 9:05 pm por Peixet

Navegación
     Portal
     Índice
     Miembros
     FAQ
     Buscar
    ¿Quién está en línea?
    En total hay 1 usuario en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado

Ninguno

[ Ver toda la lista ]

El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am

Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort.........

5 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Empty Re: Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort.........

Mensaje  Figus Miér Dic 29, 2010 2:04 am

La (mujer de moral distraida) mare, aixo si que eren productors!!!
    Figus
    Figus
    Enjuto Mojamuto
    Enjuto Mojamuto

Masculino Sagitario Mensajes : 2305
    Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
    Humor : burlo com la mare k ua parit

Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort......... - Página 2 Empty Re: Estava jo l'altre dia fusant x BeatPort.........

Mensaje  Joker_21 Miér Dic 29, 2010 4:28 am

Figus escribió:La (mujer de moral distraida) mare, aixo si que eren productors!!!
    Pues nomes en dirte que la primera cantaeta que entra,es de Dj Migue,de cuant punchava en la Cube de Novetlé..
    Hi ha molt bona música per descubrir jeje,no la runa que fan ara,naturalment ara hi ha molts temes wapos i curráts,pero al meu pareixer la cosa va a pitjor,no sé si es que estic fenme matjor jejeje..
    Joker_21
    Joker_21
    Admin
    Admin

Masculino Aries Mensajes : 1639
    Empleo /Ocio : Joker_Hack
    Humor : Amarillo

https://the-bunker.forosactivos.net

Mensaje  Peixet Jue Dic 30, 2010 2:13 am

Es molt dificil trobar musica tant carregada de sentiment i k et transmeteixca tant com la musica de antes, al menys al meu entendre, la de ara es tot comercial i punt, els productors sols volen vendre i llau, i pa mi k la culpa es eixa, xk ara els productors sols es dediken a aixo, el k vull dir es k abans, com hi havia pocs productors, la majoria tenien el tema de produir com a hobby, i vullgues k no, a un hobby sempre li poses mes passió k no a algo mes obligat, no se si m'explike be.
    Peixet
    Peixet
    lisensiado

Masculino Aries Mensajes : 3345
    Empleo /Ocio : Pegar xispaes
    Humor : Em ric de mi mateix

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Página 2 de 2. Precedente  1, 2