Buscar
Temas similares
Últimos temas
¿Quién está en línea?
En total hay 4 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 4 Invitados Ninguno
El record de usuarios en línea fue de 35 durante el Miér Jun 07, 2023 3:51 am
Apagar Windows de manera programada
4 participantes
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.
Apagar Windows de manera programada
Pues aixo, ahir estava vetjen una peli en el portatil, i volía programarlo per a que se apagara cuan se acabara la peli i per si me adormía...
Windows permitix fero, desde el panel de control, el programador de tareas i posanli el comando "shutdown" i después els parametros "-t -s" i el temps, vamos un rollo...
I me dit, che? i si faig un programeta que faça açò de manera molt més fácil i gráficament? i me posat mans a l'obra i el e fet en un ratet esta vesprada...
El soft té tres botons, un per a apagarlo en uns 30 seg, un per a cancelar els apagats i el altre per a posarli el temps en minuts i que se apague en el temps que tu li as posat..Ademés te un contador que va contante el temps que li queda al pc per a apagarse...
Asi una captura:
El Link de descárrega:
MEGAUPLOAD
ZSHARE
Y com a bòn soft lliure el Codic Font:
Pesa menos de 1Mb, i está putjat a dos servers diferents jejeje...No nia excusa x a que sel vaixeu i el fuseu un poquet xa trobarli fallos, bugs etc...Vos anime a que intenteu ferlo petar
Windows permitix fero, desde el panel de control, el programador de tareas i posanli el comando "shutdown" i después els parametros "-t -s" i el temps, vamos un rollo...
I me dit, che? i si faig un programeta que faça açò de manera molt més fácil i gráficament? i me posat mans a l'obra i el e fet en un ratet esta vesprada...
El soft té tres botons, un per a apagarlo en uns 30 seg, un per a cancelar els apagats i el altre per a posarli el temps en minuts i que se apague en el temps que tu li as posat..Ademés te un contador que va contante el temps que li queda al pc per a apagarse...
Asi una captura:
El Link de descárrega:
MEGAUPLOAD
ZSHARE
Y com a bòn soft lliure el Codic Font:
- Spoiler:
Public Class Form1
Dim s As Integer = 59
Dim ahora As String
Private Sub apagarAhora_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles apagarAhora.Click
Shell("shutdown /f /s")
End Sub
Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Shell("shutdown /a")
Timer1.Stop()
Label2.Text = "Se ha cancelado el apagado del PC"
End Sub
Private Sub Label1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Label1.Click
End Sub
Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles apagaX.Click
Dim tiempo As String
tiempo = TextBox1.Text
tiempo.Trim()
If tiempo = "" Then
MsgBox("Eh!! No has introducido nada en la casilla de abajo")
Else
If IsNumeric(tiempo) Then
tiempo = tiempo * 60
tiempo = "shutdown -s -f -t " + tiempo
Shell(tiempo)
ahora = TextBox1.Text
Timer1.Start()
Else
MsgBox("Ups!!Se te ha colado...El valor '" + tiempo + "' no es un numero." + vbCr + "No te pases de listo xD")
TextBox1.Text = ""
End If
End If
End Sub
Private Sub TextBox1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox1.Click
TextBox1.Text = ""
End Sub
Private Sub TextBox1_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox1.TextChanged
End Sub
Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
If s = 0 Then
s = 59
ahora = ahora - 1
Else
s = s - 1
End If
Label2.Text = "El PC se apagará en " + ahora.ToString + " minutos y " + s.ToString + " segundos."
End Sub
Private Sub Label2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Label2.Click
End Sub
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
TextBox1.Text = "Introduce el tiempo"
FormBorderStyle = FormBorderStyle.Fixed3D
End Sub
End Class
Pesa menos de 1Mb, i está putjat a dos servers diferents jejeje...No nia excusa x a que sel vaixeu i el fuseu un poquet xa trobarli fallos, bugs etc...Vos anime a que intenteu ferlo petar
Re: Apagar Windows de manera programada
Pues aixo, estic peganli al Visual Basic, ja que tots a excepció de Merlín gasteu Window$ , pues aniré posant alguna coseta per asi de ves en cuant...També fare algo en Java , per a fero multiplataforma ,es pot utilizar en Win i en Linux el mateix codic, això si, sempre i cuant no utilizes cridaes al sistema... Aaaagúr!! :-)
jajajaj, ja veus tu que curios, no había vist mai una cosa aixina pa PC, mel baixe.
Figus- Enjuto Mojamuto
Empleo /Ocio : A vore x ahon cauen
Humor : burlo com la mare k ua parit
L´unic que li cambiaria jo sería la image, un poc més sofisticat, en ves de apagar ahora, simplement, apagar, en ves de cancelar apagado, cancelar i cuatre coses més, per lo demés perfecte
Figus- Enjuto Mojamuto
Aixo de shutdown "-s -t 1 -f" em sona avero vist en un batch l'altre dia, però no recorde on....
jejeje
El programeta ta eixit de pm.
jejeje
Mira- Admin
Empleo /Ocio : Sicopata a tems parcial
Humor : Em ric asta de la meua sombra
Pues si!jejeje, aixo ja son cosetes mes comúns i fácils de cambiar,la imatge i cosetes aixina es pot cambiar molt facilment, pero grax per la crítica constructiva jeje...Per lo demés mola, sobre tot si intentes posarli lletres aon van els minuts o cosetes així, eu e intentat fer pròu blindát jejeje...Gracies per comentar figus!!Figus escribió:L´unic que li cambiaria jo sería la image, un poc més sofisticat, en ves de apagar ahora, simplement, apagar, en ves de cancelar apagado, cancelar i cuatre coses més, per lo demés perfecte
Si si señor Vicente, jejeje, part de la inspiració em va vindre de ahí, ja que utilize comandos de MS-DOS també en el Codic font de la aplicació.... Gracies per vorel i comentar..Mira escribió:Aixo de shutdown "-s -t 1 -f" em sona avero vist en un batch l'altre dia, però no recorde on....
jejeje
Ara a partir de esta vesprada vaig a posarme en JAVA que ja fa temps que no eu toque...
Vaig a intentar fer una especie de servidor FTP utilizant la llibrería [url=socket.h]http://gsyc.escet.urjc.es/~juaner/investigacion/pfc2/node21.html[/url] que no és altra cosa que una llibrería per a treballar amb IP's, i establir comunicacións a través de algún port...
Vuic fer algo per a transmitir archius desde un pc fins a un altre pero no sé lo que ixirá de ahí, també podría fer un chat per LAN amb esta llibrería o moltes coses aixina que utilizen la red.
Vuic fero en JAVA per a que es puga utilizar tant en Windows com en Linux, pero açò no crec que eu faça en una vesprada (ni en 10 xD) poquet a poquet jejeje...GRACIES PER ELS COMENTS!!
I collo Arxienenemic!!!! la meva enhorabona tio!!!!!!!! k wapo no? Com sas on tens k entrar dins del sistema operatiu x a conseguir apagar la makina? o es un comando k directament teu fa i llau, sense tindre k destripar el sistema operatiu?
Molt wapo xè!!!
Edit: el k fas es cridar al comando "shutdown /f /s" no u com?
Molt wapo xè!!!
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
Sip , exacto, el que faig es gastar el comando ixe aunque segurament es podrá fer de algun altra manera...Moltes grácies per comentar! jejeje...Es prou simple el programeta, ara estic fene uno pa pasar archius desde un pc a un altre, de moment e conseguit pasar un .avi de 2gb en 4 minuts x la red i funciona i se veu i tot jejejeje...Peixet escribió:I collo Arxienenemic!!!! la meva enhorabona tio!!!!!!!! k wapo no? Com sas on tens k entrar dins del sistema operatiu x a conseguir apagar la makina? o es un comando k directament teu fa i llau, sense tindre k destripar el sistema operatiu?
Molt wapo xè!!!
Lo que mola es que estic fenlo xa que el puges pasar archius desde un pc LINUX a uno en Windows, o viceversa, o els dos linux, o els dos Windows...O siga que el soft funciona en tots els Sistemes operatius, en JAVA jejeje, a vorem que íx, encara esta vèrd...
Thanks!
Mare de deu, aço es el principi de Skynet, o si no tiempo al tiempo, avisats esteu!!!!!!!!
Peixet- lisensiado
Empleo /Ocio : Pegar xispaes
Humor : Em ric de mi mateix
jajajajaPeixet escribió:Mare de deu, aço es el principi de Skynet, o si no tiempo al tiempo, avisats esteu!!!!!!!!
La rebelio de les maquines sapropa
Figus- Enjuto Mojamuto
No crec , encara no done pa tant xo...doneume temps jejejejejFigus escribió:La rebelio de les maquines sapropa
:: Soft Lliure
Página 1 de 1.